Harry Potter film - let op: SPOILERS

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sammy22, 19 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    misschien komt het nest wel weer gewoon terug in de volgende film. in de tovernaars wereld kunnen ze namelijk alles zo weer maken.

xxx

2. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    ik vond hem super leuk, ook veel goede humor vond ik.. idd niet typisch harry potter met de duistere gevechten tegen voldemort maar vond het echt een superfilm, denk wel dat sommige dingen onduidelijk zijn als je het boek niet hebt gelzen, dan snap je dingen niet denk ik
    maar vond het verder erg mooi en goed in elkaar zitten!

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik vond de humor in deze film echt geweldig ! De special effects waren in het vorige deel wel vele maten beter.
    Het schrikmoment was geweldig, de hele zaal zat zowat tegen het plafond :) :) :) !
    En dat stuk van perkamentus, daar heb ik wel een aantal tranen weggepinkt ;)
    Zelf kan ik niet wachten op de volgende film..

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Hier nog een mega potter-fan!
    Vond de film weer geweldig. Schrok toch nog zo hard dat ik zowat weeen kreeg!
    (en dat terwijl ik steeds in mijn hoofd had...nu gaat het gebeuren)

Wat ik wel miste; was dat Perkamentus in het boek toch meerdere keren laat merken dat hij zich schuldig voelde.
    Lijkt me niet geheel onbelangrijk, dus ben benieuwd hoe ze dat in de volgende films gaan terug brengen.

Man wat moeten we weer lang wachten he!!!

Ga toch maar weer eens de boeken lezen.
    Heb elke keer als er een nieuw boek of film uit kwam de voorgaande boeken weer gelezen.
    Maar bij deze film dus niet.
    Heb er nu al zin in :D

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik vond de film super om te zien maaar....

De hele film is Draco bezig met die kast.... moeilijk, moeilijk... en uiteindelijk komen dan de dooddoeners eruit.... alleen maar om te kijken hoe Draco probeert Perkamentus te doden en Sneep het uiteindelijk doet... en daarna huppelen ze lekker het landgoed weer af............ Wat is dan nu het nut geweest van het feit dat die andere dooddoeners daar ook waren?? Dat vond ik een beetje slap in de film.... Er zit gewoon zo'n mooi actiegedeelte en gevecht in het boek, dat heb ik dus echt gemist, ik zat echt zo in de bios van " NOU KOMT HET!!" maar het kwam niet... dussss, ik ga ervanuit dat de laatste 2 films van het scherm knallen van de actie! haha, hoe dan ook blijven het super mooie films om te zien.. hoe ze de dingen verfilmen die in het boek geschreven staan blijft leuk ;)

Deel Deze Pagina