Wie gaat er vannacht het Harry Potter boek op halen bij de boekwinkel Ik ga zelf niet ik blijf thuis bij lucas maar me man en dochter die gaan het bestelde boek op halen groetjes jolanda
Mijn man kan niet wachten en het is leuk voor daniela kan ze dat ook is mee maken ze is tien jaar dus kan best wel ik kan niet mee en ik wil ook niet ik heb ook zoiets van je kan hem ook zaterdag middag ophalen hij is besteld maar de ophef is leuk voor daan ik hoop niet dat ik raar over kom
Nee hoor, is toch ook hartstikke leuk. Ik zou hem ook het liefst morgen al hebben, maar ik heb het er niet voor over om overal in de drukte te gaan staan gr. SOphia
jaja gaat vannacht gebeuren, de verkoop. Blokker die warenhuis zeg maar heeft er al 4 verkocht en dat is verboden. Omdat het vannacht pas officeel gaat gebeuren/ verkocht mag worden...
ik krijg morgen de Nederlandse op de mat. Bij Bol besteld. Kreeg ook nog ene mailtje gisteren dat ik zaterdag thuis moest zijn omdat hij niet door de brievenbus past.
ik heb hem ook besteld bij bol. vandaag ook de nieuwe film gehaald bij V&D voor 10 euro en 1000 airmiles zijn die dingen nog ergens goed voor ben wel benieuwd hoe het laatste boek afloopt : : :