Ik heb de Engelse al uit en de Nederlandse krijg ik als het goed is morgen. Ga ik ook weer lezen! Heb de film bij de Blokker gekocht. Was 15 euro maar met inlevering van een rocksvijfje 10 Euro.
voor de harry potter fans hihi ik heb hem pas ontedkt dus hoop dat jullie hem leuk vinden! www.harrypotteravontuur.nl raadsels en nog meer! succes!
Ik ben dus stout. Ik heb het boek sinds vandaag op de zaak binnen gekregen en wij mochten hem stiekem al meenemen. Ik stond echt te juichen vanmorgen vroeg. Dus ik ga zo lekker op bed liggen en beginnen. Allemaal alvast heel veel plezier met lezen. Ben zo benieuwd. Groetjes, Elvira
Ik heb hem al in het engels gelezen, kon niet wachten Het is inderdaad de moeite waard, soms een beetje langdradig vond ik maar met een supergoede einde. Wou al bijna supermooi of superzielig neerzetten, maar dan weten jullie het dus dat is niet de bedoeling
Durf bijna niet hier te gaan kijken...ben bang dat iemand iets hier neerschrijft wat iets veraad...hahahaha Ik heb t al die tijd zo goed kunnen omzeilen, alles wat over harry potter gaat en het nieuwe boek! Nu ga ik m zo kopen hier in het dorp!
me man is hem nu aan het lezen ja ik wil ook niet weten hoe het verhaal gaat ik ga hem lezen zodra me man hem uit heeft hij heeft hem vannacht opgehaald maar het was niet druk 20 mensen of zo maar ik woon ook in ene klein plaatsje dames veel plezier met het lezen vandaag en hoop maar dat de postbode gauw komt groetjes jolanda
Nou de postbode heeft hem hier een klein half uurtje geleden bezorgd. Mijn man kan dus gaan lezen. Ikzelf zal nog geduld moeten hebben: ik ben pas bij boek 4.
Ik heb het boek al in het engels gelezen en was zeker niet teleurgesteld ! De nederlandse versie is vanmiddag bezorgd. Mijn man mag 'm eerst lezen. Ik ben namelijk een poosje geleden helemaal opnieuw bij deel 1 begonnen en zit nu 'pas' in deel 3...
Ik hoop 'm binnenkort ook in handen te krijgen, lekker lezen! Even een vraagje: ik zie bij de titel ''svp geen spoilers'' staan, wat betekent dat? Ik neem aan dat het niet om auto onderdelen gaat? Flientje
dat betekend denk ik dat je niet het verhaal neer mag zetten voor de gene die het boek willen lezen dus geen einde en zo neer zetten hier groetjes jolanda
Ow.... ben bij hoofdstuk 7 en de spanning is echt ongelovelijk... Daarmee zeg ik denk ik niets teveel? Ben blij dat mijn mannetje nu bij deel 6 is, kan ik nog even non-stop doorlezen!
Ja sorry, had ik er net ff bij moeten zetten hier... ik heb inderdaad bij de titel even toegevoegd 'geen spoilers'. Het zou jammer zijn als mensen hier lezen hoe het verhaal afloopt, terwijl ze eigenlijk nog in spanning zitten. Vandaar.... Groetjes, Josien