Ik heb hem vanmorgen gekregen, en het is een geweldig einde heel veel leuke wendingen in het verhaal. Veel lees plezier!
Ik heb m ook al uit, vond het laatste stuk erg voorspelbaar. Ik had verwacht dat het zo zou lopen. Verder wel wat onverwachte dingen, maar niet mijn favo boek...
ik heb hem vrijdag besteld en zaterdag middag had ik hem in huis. ik ga zodra ik thuis kom meteen er aan beginnen. kan niet wachten
ik kan niet wachten tot ik thuis ben want dan kan ik weer lezen! probeer me in te houden en het niet in een keer uit te lezen want dat vind ik ook zo zonde... hoewel, ik kan natuurlijk gewoon weer in boek 1 beginnen.
Ik liep zaterdag om 09.30 uur de winkel in omdat ik er toevallig langs liep en er lagen stapels. Ze vertelden wel dat het om 08.00 uur erg druk was geweest! Manlief gaat hem eerst lezen dus ik moet wachten! gr. Sophia
Had de engelse versie al gelezen van het zomer, binnen twee dagen uit. (aan een stuk doorgelezen) Vond het een beetje teleurstellend....
Ben al sinds zaterdag druk aan het lezen (voor zover daar tijd voor is met 2 beebs ) en ik nader nu zo langzamerhand het einde.. spannend!