Welke kinderfilm in de bioscoop?

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Ellen291982, Dec 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

We willen in de kerstvakantie met de meiden naar de bioscoop. Nu hebben ze de vorige Mees Kees films allemaal gezien en vonden ze erg leuk. Nu is er een nieuwe Mees Kees fim in de bioscoop alleen ik twijfel of het nog leuk is met de nieuwe meester Kees en de nieuwe klas.

Sing hebben we nl ook op het lijstje staan die lijkt ons ook leuk voor de meiden en ons.

Trolls (draait nog toch?) hebben ze helemaal niks mee. Spreekt ze niet aan.

2. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Sing was hier een grote hit bij alledrie en opa en oma gister :)

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik ben gisteren met zoontje naar ballerina gegaan. Is ook wel een leuke kinderfilm.

4. 1548

1548 Niet meer actief

Mees Kees en Sing vonden onze kinderen beide leuk!

Ballerina lijkt mij ook leuk, deze hebben we nog niet gezien.

Maar als je twijfelt tussen Mees Kees en Sing, dan zou ik voor Sing gaan.

5. Ellen291982

Moest voor ballerina even zoeken. Maar ik denk dat ze Sing leuker gaan vinden (ze hebben voorstukje in de bioscoop gezien tijdje terug van Sing)

Denk dat Sing idd wel leuk is dan.
    Ben ook een beetje bang dat Mees Kees tegen gaat vallen met de nieuwe Mees Kees.

6. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    8,023
    6,767
    113
    zuid-holland zuid
    Wij zijn 2 weken geleden naar Vaiana geweest. Zo'n mooie film!

7. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

Jan 28, 2015
    1,202
    534
    113
    Mees Kees is toch wel heel erg leuk hoor ondanks een andere meester. Hier vonden ze hem beide super.

8. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,737
    7,507
    113
    Female
    wij zijn maandag naar vaiana geweest. ook erg leuk. sing staat ook nog op ons lijstje.

9. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,929
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Gisteren ballerina geweest. Ik vond het een twijfelachtige film.
    Snap ook helmaal niets meer van die adviesleeftijden. Trolls is voor 6+. Snap ik. Ballerina zou voor alle leeftijden zijn, maar ik vond er echt spannende stukken in zitten. Ik heb er best een negatieve bijsmaak aan over gehouden. Boze 'stiefmoeder' die hoofdrolspeler bijna vermoordt. De opmerkingen als 'jij rat!' En 'jij bent NIETS en zult ook nooit wat worden'. Ook mijn middelste heeft dat gevoeld, want zij begon er thuis weer over.
    Tuurlijk heb je altijd slecht tegenover goed, maar ik vond het 'zegenvieren' van het goed erg minimaal in deze film.
    Trolls, ondanks het spannende element, vond ik echt vele malen leuker. Mijn kinderen hebben het er nog steeds over, terwijl wij in de première week al zijn geweest.

10. Ellen291982

Eerlijk gezegd spreekt die film mij absoluut niet aan. Ik heb voorstukjes gezien in de bioscoop en leek me niks. Was van Disney toch?

11. Ellen291982

Wat jammer zeg. Een film hoort leuk te zijn. Uit de trailer kun je dat er ook niet uithalen.
    De leeftijdsindicaties zijn soms idd lastig. En ook nog per kind verschillend vaak.
    Gelukkig was Trolls wel geslaagd.

12. Ellen291982

Toch wel? Misschien laat ik de meiden wel kiezen.

13. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Vaiana is echt superleuk :) ik mistte alleen het stukje van de trailer, die ik maanden geleden zag.
    De jongste wide perse niet naar Vaiana (ze kan niet zo goed tegen emotionele stukjes :p ) , maar we hebben alle 4 genoten. Zelfs papa :p .

Sing zijn ze gisteren geweest met een vriendin van me, die was ook erg leuk.

Oudste zegt: Vaiana was het leukst. Zeker 3d - de beelden van de zee zijn erg gaaf..

14. gitta

gitta Fanatiek lid

Oct 22, 2013
    2,625
    427
    83
    Vonden wij ook, je bent er verrassend snel aan gewend, ook omdat de moeder van Mees Kees en Dreus nog door dezelfden worden gespeeld.

15. gitta

gitta Fanatiek lid

Oct 22, 2013
    2,625
    427
    83
    Fijn dat je dit zegt, wij twijfelden nog, maar gaan hier dus absoluut niet heen.

16. gitta

gitta Fanatiek lid

Oct 22, 2013
    2,625
    427
    83
    Is Casper en Emma nog wat voor je oudste? De nieuwe (op safari) draait in filmhuizen.

17. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,424
    448
    83
    Limburg
    Hier viel bij beide meiden mees kees goed in de smaak. Merkt amper dat het een nieuwe mees is.

18. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    8,023
    6,767
    113
    zuid-holland zuid
    Ja het is een Disney film. Maar wel echt een hele goede vind ik... Categorie Frozen zou ik zeggen. Hij heeft ook hoge scores op imbd.
    Maar als het je ding niet is moet je er vooral niet heen gaan ☺️

19. meiklokje

meiklokje Actief lid

Sep 19, 2016
    496
    72
    28
    Ik ben vandaag naar Sing geweest met zoontje van 5 en wij vonden het een erg leuke film!!

20. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Mijn vriend is deze maand 3 x op date geweest met onze dochter 😉

Sing; geweldig! Vond mijn vriend zelfs leuk.

Vaiana; viel dochter bijna in slaap 😁

Trolls; ook een hele leuke vrolijke film.

Share This Page