Hoi, Mijn dochter van 12 heeft al meer dan een maand last van haar linker grote teen, de bovenkant is dik, gezwollen, rood...huisarts zegt dat een gewrichtsontsteking is en dat ze rust moet houden en breede schoenen dragen. Dat hebben we gedaan maar er is niks verandert. Nu lijkt het alsof de kleine teen ook rood aan het worden is...soms jeukt de grote teen ook, daar waar het rood is. Ik vind het erg want mijn dochter heeft duidelijk last, ze is ook al een maand niet meer naar klimles geweest ( volgens de arts kunnen de strakke klimschoenen ook een probleem zijn) en veel lopen doet ze ook niet, want het wordt pijnljjk. Onder/aan de buitenkant van de teen heeft ze een eeld, ik weet niet of dat een probleem kan zijn. Ook is de teen behoorlijk scheef tov de andere grote teen... De nagel is mooi, dus denk ik niet dat het door een ingegroeide nagel komt. Ik dacht zelfs aan jicht (!)... Heeft iemand misschien zoiets meegemaakt? Ik hoor het heel graag, bedankt Xxx
Ik zou toch terug gaan, heeft ze er ook veel pijn aan? Mijn man heeft chronische jicht slikt er dagelijks medicijnen tegen maar als hij een echte jicht aanval heeft kan hij geen schoenen aan geen sokken nog geen deken verdragen het is erg pijnlijk. En hij krijgt er koorts bij.
Nee geen koorts, ze kan ook sokken en schoenen aan alleen als ze lang loopt krijgt ze last. Erg van je man! Ik heb de ha al gebeld maar moet morgen terug bellen want ze hadden het zo druk dat ze geen afspraak konden maken...misschien door veel slachtoffers buikgriep e.d.?