Hi! Hieronder een lange lijst met een heleboel namen uit HP, had ik gewoon zin in als echte HP fan Wie weet doe ik iemand die erg inspi loos is er nog een plezier mee! Zitten hele normale namen tussen maar ook heeeeeeeeele rare Jongens Albus Amycus Aberforth Alastor Arthur Antonin Armando Abraxas Bill Cedric Charlie Colin Cormac Cygnus Draco Dudley Dean Elphias Ernie Fred George Gellert Gilderoy Godric Horace Harry Igor Justin James Lucius Mundungus Neville Oliver Percy Phineas Rabastan Rodolphus Rubeus Remus Rufus Scorpius Salazar Seamus Severus Teddy Tom Vernon Meisjes Arabella Andromeda Alicia Angelina Astoria Audrey Alecto Bellatrix Bathilda Cho Daphne Druella Dolores Fleur Ginny Gabrielle Hannah Helena Helga Hestia Hermione Katie Kendra Lavender Lily Luna Marietta Minerva Molly Nymphadora Narcissa Olive Padma Parvati Petunia Pansy Pomona Poppy Rowena Romilda Sybill Victoire Walburga Zullen er vast nog wel meer zijn Verder kom ik ff niet. Mijn jongens favorieten zijn Arthur & Tom. Meisjes: Bella, Alicia, Luna, Lily, Victoire & Helena!
Ik hou ook van HP!! Ik zou zo kunnen janken, als ik er weer aan denk dat het afgelopen is Deze namen zou ik alleen geven aan huisdieren (niet allemaal natuurlijk) Ik wil nog steeds een zwarte kat die ik sneep ga noemen!
Zucht... Ik ben ook groot fan!! Maar ik lees gewoon de boeken nog hoor.. Inmiddels ieder boek al ongeveer 7 keer (en ik overdrijf niet!).
Hier staan best een aantal leuke namen tussen . Arthur James (dat zijn de namen van mijn jongste zoontje ). George Harry Oliver Remus Rufus Audrey Bella Ginny Hannah Helena Lily Molly Victoire
Hier ook een grote Harry Potter fan! Er zitten inderdaad mooie namen tussen. Ik vind zelf de namen Lily, Ginny en Fleur leuk. Het leukste vind ik Lily, vandaar dat mijn dochtertje ook zo heet .
lees ik dit topic zie ik zo veel leuke orginele namen die onze pup had kunnen krijgen. maar nu heet ie heel standaard MAX zucht..... maar goed dochter heeft hem die naam gegeven dus dat maakt het dan wel weer leuk. edit: ik ben overigens ook al weer voor de 12e keer aan de boekenreeks begonnen. ben al weer op de helft van deel 2 en het verveeld nog steeds niet.
Ik kan de boeken ook blijven lezen, het verveelt nooit!! De films kan ik ook blijven kijken, verveelt ook nooit. Je bent in je namenlijst nog Hedwig (Harry's uil) en de naam van de onhandige uil van de familie Wemel vergeten: Errol, maar ik vind de Nederlandse naam voor die uil nog leuker: Egidius!! Haha, niet dat ik ooit mijn kind zo zou noemen, maar als we een uil hadden (), noemde ik hem Egidius.