Jeeda! Al zou ik het zelf spellen als Jada of Jayda. Ons dochtertje heet Jayda. Jayda komt uit het hebreeuws en het spaans en betekend, behalve dat het afgeleid is van Jade, de wijze. Alleen maar mooie reakties op gehad, maar woon wel buiten nederland en heb engelse achternaam.
Fenna! Als je die andere 2 namen Jada/Jayda of Shanna spelt, vind ik het een ander verhaal, dan zou ik voor Jada gaan, dat vind ik wel leuk, maar deze 'fonetische' spelling trekt mij nooit zo.
Jayda. En als je het niet zo wil schrijven, maar echt als Jeeda (vind ik echt helemaal niet mooi!) ga ik voor Fenna. Shenna zou ik eerder als Sienna schrijven. Of er een 'n' (Shennan) achter plakken, want op deze manier geschreven vind ik de naam onaf.
Ik vind het alle drie niet mooi, tenminste niet met deze spelling. Als Jada vind ik de eerste naam wel mooi!!
ze was net ff hier en heb haar de reacties laten lezen zie nijgt meer naar Jeeda en haar man naar fenna dus de keuze is nu Jeeda of Fenna ik zelf vind Fenna een super naam en dat heb ik haar ook gezegd haha