Ik vind Quin(n) het mooist, Denzell het apartst Ik zou dus kiezen voor Quin, de andere namen vind ik meer voor niet-blanke kindjes, maar ik weet natuurlijk niet of dat wel of niet het geval is.. Mijn top 4 van deze namen is dus: 1. Quin(n) 2. Denzell 3. Nighell 4. Rafael
Ik heb op rafael gestemd. vind Denzel het apartst, maar las in je andere topic dat je zoontje mitchell heet, en dan vind ik denzel een beetje teveel van hetzelfde. zou zelf niet gaan voor een naam eindigend op -el. Quinn klinkt op één of andere manier niet zo mannelijk... (weet ook niet waarom) en Nighell, tja beetje hetzelfde als bij Denzel, alleen vind ik deze naam niet zo mooi. dus als ik een rijtje moest maken: 1. Rafael 2. Denzel 3. Quinn 4. Nighel
Rafael vind ik de enige mooie naam uit je lijstje. Daar heb ik dus op gestemd. Het lijkt me overigens niet goed om voor de apartste naam te gaan, je kiest toch voor een naam omdat je die mooi vind?
@tord: dat klopt, het gaat om wat wij het mooiste vinden, maar met apart bedoel ik 'niet alledaags' of in iedergeval een naam die niet zo veel voorkomt. @de rest: thanx voor jullie mening!
Ik vind alleen Rafael mooi. Nighel zou ik trouwens eerder als Nigel schrijven, als ik Nighel zie staan, zou ik 't meer als Niggel (met een Engelse G) uitspreken (beetje lastig om dat fonetisch op te schrijven, haha).
Dit zag ik ook meteen, vind het ook niet mooi. Rafael en Quinn vind ik leuke namen. Nigel vind ik nog wel aardig, maar dan wel zo geschreven!! Denzel vind ik niet zo. Ik heb op Quinn gestemd, dit vind ik het leukst bij Mitchell.
Ik vind het allemaal niet zo mooi.. Rafael gaat wel, daar heb ik dus op gestemd. Quinn is een unisex naam, maar ik stel me er een tomboy meisje bij voor en geen man. Nighell en Denzell vind ik echt ordinair klinken (heel erg sorry!)
Rafael en ik zou zelf Raphael ook nog mooi vinden... Grappig de verschillen in spelling... Rafael simpel, en de Nigel en Denzel wat aparter. Mijn volgorde : Raphael Nigel Quinn Denzel Bij jouw spelling zou ik Nighell van plek 2 naar plek 4 zetten... en de rest blijft gelijk...
Hallo! Nighell - waarom zo een rare spelling? Nigel vind ik als naam oké, is weliswaar niet mijn smaak, maar naar mijn mening maakt de spelling Nighell alles veel moeilijk dan het is (uitspraak, juiste spelling) Rafael - Rafael van der Vaart... de naam is oké, maar niet mijn smaak, ik hou niet van de klank "raf" Quinn - Leuk! Misschien ook Quin / Quinten / Quentin Denzell - Denzel Washington... kan ik me alleen bij donkere kindjes voorstellen en met dubbele 'l' vind ik het fout eruitzien Ik zou dus voor Quinn gaan: duidelijke uitspraak en spelling, mooi en apart! Groetjes, Eos
nigel vind ik een super stoere naam Rafael vind ik ook mooi de rest heb ik niet oz veel mee succes met jullie keuze
Voor mij zijn 'mooi' en 'apart' twee heel verschillende dingen.. mooi vind ik ze geen van allen. En ik vind Nighell het aparts maar ook gelijk het lelijkst. verder deel ik de analyse van Eos Nighell - waarom zo een rare spelling? Nigel vind ik als naam oké, is weliswaar niet mijn smaak, maar naar mijn mening maakt de spelling Nighell alles veel moeilijk dan het is (uitspraak, juiste spelling) Rafael - Rafael van der Vaart... de naam is oké, maar niet mijn smaak. Quinn - Leuk! Misschien ook Quin / Quinten / Quentin Denzell - Denzel Washington... kan ik me alleen bij donkere kindjes voorstellen en met dubbele 'l' vind ik het fout eruitzien Ik zou dus voor Quinn gaan: duidelijke uitspraak en spelling en niet te gekunseld.
zie mijn banner.. wij hebben een klein spanjaardje vandaar deze naam.. en ik moet zeggen dat ik nooit aan vd Vaart denk, eerder Rafael Nadal en daar is niets mis mee!!
Denzil vind ik super mooi en daarom heb ik op Denzell gestemd. Uit jouw lijstje vind ik Quinn ook mooi.