Wat een kutreclame zeg. Gaan ze die reclame uitzenden , overdag ook, dat die man zelf de Sinterklaaskadootjes buiten zet? Luc zag die reclame en ik zag hem denken van:huh? Ik heb maar verzonnen dat die meneer de Sint hielp aangezien hij later vroeg waarom die meneer zelf de kadootjes buiten zet. Lekker handig gedaan weer offe....
Oo dat is die reclame van neckerman. Ja ik vond het ook al zo vreemde reclame en dom dat ze zo duidelijk laten zien dat het nep is.
Ohw echt?! Heb de reclame nog niet voorbij zien komen, al kijken we nu ook vrij weinig televisie. Ik vind het dan wel vreemd, net of ze daar niet bij nagedacht hebben.
Had er zo nog niet over na gedacht.. Jemig wat stom! Ik zou Neckermann wel een 'klacht' sturen. Vind het echt niet kunnen! Ik was meer over die buurvrouw en haar zwarte piet moment.. Dat vond ik ook niet kunnen.
Vreselijke reclame idd.. Ten eerste voor dat ontactische sinterklaasedoe.. Maar de voorlopers ook al.. Vreselijk!! Dat ze achterover pleurt van dat trapje in de tuin en later dat die kids al die dozen bij haar komen ophalen Pff
Een klacht sturen?? Sorry dat vind ik dan weer overdreven maar goed. Het is wel een zwaar irritante reclame. Maar als ik voor iedere irritante reclame een klacht moet sturen nou dan kan ik er wel een dagtaak van maken hahaha
Nou zeg, wat is dat voor een onzinnige opmerking Zoontje van ts is pas 5! Ieder voor zich om je kind wel of niet te laten geloven hoor. En als je daar , zoals ik, wel voor kiest, dat is het al helemaal niet aan een ander om je kind anders te doen geloven...ook niet aan de neckermann
Niet? Ik dacht dat de Neckermann een uitzondering was Ik vind het sowieso een stomme reclame! Misschien moet die vrouw eens gaan werken, ziet ze niet meer wat de buren allemaal doen en kan ze zelf ook eens wat kopen.. Wat een gefrustreerd wijf is dat zeg!
Als een kind zelf al zoiets heeft van hé hoe kan dat dan is die waarschijnlijk in zijn ontwikkeling zover dat hij zelf de link legt dat sinterklaas niet bestaat. Kinderen die nog niet zo ver zijn leggen die link niet.
Ik vind het ook een but reclame, maar zou ook geen klacht indienen... Mijn zoon vond het inpakpapier, mooi verhaal omheen gebreid dat pakjes piet zich schaamde want hij was t inpakpapier vergeten dus had ik t maar voor m gehaald.. mijn zoon is er nog niet klaar voor xD
Nou dat zou ik jammer vinden ja op 5 jarige leeftijd, door een reclame. Ik geniet er met volle teugen van als hij het kadootje in zijn schoen ziet en buiten gaat staan en Sinterklaas bedankt, en tekeningen maakt voor de Sint en elke avond luidkeels staat te zingen. En zijn blije gezichtje als de Sint op TV is etc Ik zou het jammer vinden ja als hij er door een of andere domme reclame achterkomt dat ouders zelf de kados buiten zetten. En dat hij al zover is dat hij dat doorheeft gaat ook nergens over. Je ziet duidelijk dat die man kadootjes in de zak aan het doen is en de zak buiten zet, dan kan ieder weldenkend kind denken van: huh dat doet Sinterklaas toch? Daar hoef je niet bijster ver mee in je ontwikkeling te zijn en hij hoeft niet gelijk de link te leggen met het bestaan van Sinterklaas, maar ik vind het wel vrij dom en ondoordacht van Neckermann. Er zijn ook kinderen die ouder zijn dan Luc die wel al de link gaan leggen van het bestaan van de Sint en dit zonder die reclame misschien niet zouden doen.
Om er even op terug te komen. Ik irriteerde me er ook aan en kreeg in mijn omgeving de tip om er toch melding van te doen bij de Reclame Code Comissie. Die zijn er tenslotte voor. Wat denk je kreeg vandaag een berichtje terug met onderstaande strekking; Geachte mevrouw, heer, Naar aanleiding van een soortgelijke klacht als de uwe treft u hierbij aan de link naar de onherroepelijke uitspraak van de Reclame Code Commissie d.d. 28 november jl. in ons dossier 2013/00940. https://www.reclamecode.nl/webuitspraak.asp?ID=130552&acCode Met vriendelijke groet, SECRETARIAAT