Gordijnen stress

Discussie in 'De lounge' gestart door Oilell, 16 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.224
    4.456
    113
    Vrouw
    In november zijn we verhuisd en we zijn super blij met onze woning. We hebben een open benedenverdieping met aan de tuinzijde een grote raampartij 5.10m glas met openslaande deuren. Het geeft veel licht en elke keer als ik thuis kom ben ik weer trots en blij dat dit mijn huis is. Om een beeld te schetsen zonder herkend te worden van fotos:

De benedenverdieping heeft een warme eikenhouten vloer met witte muren. We hebben een houten eettafel met bijpassende houten bankjes. Een (door mijn man uitgezochte) oker/cognac/gele niet te missen hoekbank die stiekem toch veel leuker en mooier is dan ik gedacht had (kleurstaal toegevoegd). En achter de bank (staat deels in een nis) een accentmuur met donkerbruin behang, vanaf 50 cm afstand lijkt het effen, maar voor details een foto toegevoegd van de mild hysterische keuze. Andere grote meubels zijn een zwart gelakte piano en een antieke fauteuil van hout met velourse kussens met donkere bekleding (zwart met accenten van blauw en paars).

Nu hangen er tijdelijk gordijnen vanuit een slaapkamer, ik heb een heftige zwangerschap en kan niet veel licht verdragen. Maar we zijn dus opzoek naar gordijnen. Nu ben ik zelf als de dood dat het allemaal te bruin/gelig/beige wordt, maar een andere kleur weet ik ook niet zo goed. Misschien iets met een printje, maar 5m print naast het behang lijkt me ook heftig. Wie heeft de gouden tip? Het mag best wat kosten, maar we willen niet heel veel geld uitgeven voor iets wat het net niet is.

Bijgevoegde bestanden:

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Donkergroen?

Deel Deze Pagina