Heeft iemand deze toevallig gedaan? Hij is best prijzig (€100 pp) en duurt de hele dag. Dus twijfel of het het waard is. Kids zijn 7 en 9 en vinden de Harry films leuk.
Bedoel je de Harry Potter Studio? Ik heb vrienden die er geweest waren en die vonden het geweldig, maar was wel met oudere kinderen. Een vriendin van mij probeert het steeds te boeken, maar het schijnt steeds stijf uitverkocht te zijn, de herfst- en kerstvakantie zitten al helemaal vol. Je moet echt maaanden vantevoren boeken. Maar ik dacht eigenlijk niet dat het perse een hele dag was, volgens mij werken ze met tijddsloten? Dit voorjaar begonnen we redelijk last minute aan onze Engeland vakantie en toen was het ook allang volgeboekt.
Nee toch? Heb je echt geprobeerd door te klikken om te boeken? Ik weet niet wanneer jouw herstvakantie is maar laatste week oktober is niet meer beschikbaar. (Sorry mijn vriendin loopt er echt al tijden over te klagen, vandaar dat ik het weet) https://www.wbstudiotour.co.uk/tickets/
Op viator.com is deze gewoon beschikbaar (https://www.viator.com/nl-NL/tours/London/Harry-Potter-Tour-of-Warner-Bros-Studio-in-London/d737-2452POTTER). Het lijkt gewoon dezelfde tour of zie ik iets.over het hoofd?
Bijzonder … het is wel heel veel geld extra voor een ritje met een touringcar erheen, ik bedoel als je direct bij de Studio boekt zijn tickets wel echt veel goedkoper… hoe kan het dat WB zegt dat ze volgeboekt zijn… heeft viator al eigen tickets ingekocht die ze dan op deze manier extra duur aan de man brengen?
Ik zie op best veel sites de tour incl. Vervoer nog staan. Denk idd dat die bedrijven kaarten opkopen. Wij twijfelen ook nog want we zijn 5 dgn in londen en dit kost een hele dag en veel geld. Wij zijn met het vliegtuig daar dus moeten wel incl vervoer boeken.
Maar je kan ook zelf met de trein/metro gaan, je hoeft niet perse zo’n dure touringcar te nemen. Maar goed als het anders vol zit heb je misschien geen keus.
Ik dacht dat het heel ver weg was en dat dit de enige optie was maar zie nu idd dat het rechtsreeks goedkoper is. Maar dat het inderdaad al vol is. Ik ga nog ff twijfelen wat we er mee gaan doen.
Mijn dochters hebben dezelfde leeftijd en zouden ook graag gaan, maar we hebben besloten te wachten tot ze iets ouder zijn en zelf wat engels kunnen begrijpen. Het lijkt me leuker, ook voor mezelf qua niet alles vertalen.
Hier wil ik graag met mijn dochter naartoe, helaas heb je tegenwoordig een paspoort nodig om Engeland in te komen. We hebben vorig jaar net allemaal een nieuwe id kaart gekocht Beetje jammer om alleen hiervoor een paspoort aan te schaffen
Ik heb vorig jaar voor de 2e keer een paspoort aangevraagd voor mijn oudste zonder dat ik hem nodig heb gehad. Ben nu dus blij dat ik eindelijk een keer ze kan gebruiken