nee! ik wil daar ook zo graag heen! maar komt er maar niet van... vriendin van me is wel geweest en het was doodstil in de zaal zei ze... en allemaal gesnif... dus neem maar wat mee!
Ik durf er niet heen, ben veel te bang dat het me te erg gaat raken Vond het boek echt heel mooi! (hihi, als kraamcadeau van iemand gekregen omdat onze dochter ook Sarah heet, die had even niet op de achterkant gekeken denk ik )
me moeder is er geweest. Een vrouw die nooit jankt bij een film en nu toch echt wel. Dus denk minimaal 1 doos.
De meeste mensen hadden dat ook bij "er komt een vrouw bij de dokter"Maar ik niet hoor. Wel bij het boek heel erg zelfs, zat schokschouderd te lezen van het huilen. Maar de film, toen die was afgelopen dacht ik echt was dit het nou!!!!!
Ik ben er ook heen geweest. Vond het eigenlijk wel meevallen. Wel een paar heftige stukjes erin, maar ik heb niet hoeven huilen hoor! Maar het is zeker een aanrader!
ik wist niet dat ie in de bios kwam! Ik wil dat boek nog graag hebben lijkt me super mooi! En dan wil ik ook zeker de film gaan zien!
Is het een Engelstalige film? omdat er amerikaanse en franse acteurs in spelen. Vreemd dat de film dan een NL titel heeft
het is inderdaad een frans talige film maar zo ontzettend mooi en echt wel een traantje weg moeten pinken zeker als je het boek hebt gelezen. de film valt niet tegen het is echt zoals het boek aanrader
Ik ook,tranen met tuiten,vriend wist niet wat hem overkwam toen ik zo zat te huilen Ik heb deze film nog niet gezien en wil hem ook niet zien. Vind het verhaal te gruwelijk. Gelukkig is het niet echt gebeurd dus raakt het me niet zo erg als bij Kluun.
Ja daar wil ik ook heen, moet alleen nog even bedenken wanneer... Het boek vond ik echt helemaal geweldig, zo mooi! En als ik het hier zo lees geldt dat ook voor de film. Er heen dan maar! Groetjes DutchDiva
het verhaal is deels fictie deels waargebeurt. ze heeft er haar eigen draai aan gegeven maar de hele razia enzo zoals beschreven is wel degelijk waargebeurt. ik vond het boek SUPER en de film vond ik net zo mooi echt de moeite waard (en ik lees nooit oorlog boeken en films van de oorlog kijk ik ook nooit naar)
Ik ben gisteren geweest met m'n man. Ik had het boek van tevoren al gelezen, m'n man niet. Bij het boek heel wat zakdoekjes gebruikt....bij de film 2x tranen in mn ogen gehad, maar viel me eigenlijk mee! Boek vond ik zieliger, ging meer in op details. Film is overigens wel onwijs de moeite waard!!!!! Supermooi!!!
Ahh ik wil ook zo graag. Manlief en ik wilde vorig weekend naar de bios en toen zag ik pas dat deze film draaide. Maar hij wilde niet mee. Ik denk dat ik maar wacht totdat hij op dvd uitkomt. Ik vond het boek zo mooi.
Denk dat ik deze film ook liever op dvd zie. Extreem huilen doe ik liever in de privacy van mijn eigen huis, hahaha! Bij het boek heb ik echt wel 2 keer heel hard moeten huilen (en nog een paar keer een flinke brok in m'n keel moeten wegslikken). Film lijkt me wel supermooi, maar ben altijd zo bang dat ie zo tegenvalt na het boek, maar als ik jullie moet geloven is dat in dit geval wel goed gedaan...? Dan ga ik zeker voor de dvd