ja dat is wel zo maar dat gevoel had ik al heel erg bij het laatste boek en hoezo sowieso voor een paar jaar? ik denk niet dat er nog nieuwe boeken uit zullen komen
Ze heeft tijd terug heel voorzichtig laten doorschemeren dat ze er misschien ooit weer aan begint.. Had ik een poos terug ergens gelezen. Maar ik maak me eigen maar niet blij met een dooie mus Maar bedacht ik bij mezelf , dan moet het toch een heel ander boek worden..Heb de spoilers een beetje opgezocht daarnet Slechte ikke!
Hier ook een echte potter fan!! Wij gaan morgenavond naar de bios... Ik kan niet wachten! Ben ook echt in staat om als hermelientje gaan ofzo Maar ja ziet er ook zo nerdie uit he. Ik heb het boek al weer 3 x gelezen.. hoe bedoel je Maar ik hoop echt dat ie spannend is...
hier ook een harry potter gek!! ik ga ook morgenavond!! JIEHOEEE vriendjelief wilde niet de eerste dag gaan.. leek m veels te druk.. heb alle boeken al een keer of 3 gelezen en heel erg.. *schaam* ik speel af en toe nog steeds dat eerste computerspelletje
wij gaan volgende wk zaterdag heen eerst lekker uit eten bij de suhsi die eronder zit en dan heerlijk uitbuiken bij harry hihih ihebben er ook allang zin in de oppas is al een hele tijd van te voren gevraagd haha....
IK WIL OOK VANAVOND!!!! Maar ik ga pas 12 december, naja heb ik wel wat om naar uit te kijken! Hier ook een die hard fan! Heb de boeken ook minimaal 5x gelezen, geweldig! Ben heel blij om te lezen dat de film super moet zijn, kan niet wachten!
Ik ga morgenmiddag We wilden vanavond gaan, maar toen zat ik ineens met een ziek konijn. Dus toch maar verschoven naar morgen. Heb er zo veel zin in! HP rules 8)
YEAH, ik ben niet de enige HP fan op ZP. Ik ben gisteren geweest en vond het helemaal geweldig. Nu wachten tot juli helaas. Veel plezier iedereen die nog gaat!
Ik ben donderdag geweest. En vond zo jammer dat het afgelopen was nu wachten tot het laatste deel van deze film. Wat ik bij alle films heb gehad had ik met deze film ook. Vind het jammer dat sommige dingen die in het boek stonden anders via de film verteld werden. Dat had ik dus met elke film van o ja nu komt er dit en o ja nu komt er dat. Meestal als ik hem via de dvd speler thuis gaat kijken heb ik het minder dan weet ik gelukkig al dat ik veel dingen mis. Maar moet zeggen wat ik net vertelde zat op het puntje van me stoel en die 2 uur waren zo voor bij altands dat leek zo.
Dat vind ik vooral vanaf de vierde film. Vind dat heel jammer. Bij hp en de vuurbeker dacht ik echt dat er stuk weg was. Ben wel heel benieuwd naar deze, kan niet wachten om te gaan.
Ik was bij de film 6 ronduit teleurgesteld. De film was een aanfluiting in verglijking tot het boek. En die belangrijkste verhalen en achterliggende redenen, die de hele reeks zo bijzonder maken, laten ze helemaal weg uit films. Of lichten het helemaal niet toe. In deze film ook. Gisteren wezen kijken, en natuurlijk is de film super mooi, maar hij doet het bij lange niet bij het boek. In het laatste boek komt alles samen, je leest dan de reden van heel veel kleine dingetjes die in de voorliggende boeken onduidelijk waren enz. Alle puzzelstukjes vallen in elkaar. En dan het hele verhaal over Perkamentus in boek 7 -> helemaal weggelaten uit de film, lijkt me echt essentieel; In de film 6 is het verhaal over de gruzelementen volgens mij helemaal niet duidelijk verteld. Mensen die de boeken niet gelezen hebben kunnen sommige scenes uit film 7 echt niet snappen volgens mij. Ik dacht dat ze nu veel meer ruimte zouden laten voor deze dingen, het vertellen van het verhaal. Omdat het laatste boek in twee films wordt verteld. Nu moet wel heeeel veel gestopt worden in de laatste film, maar ik vermoed dat de laatste film vooral één grote actiefilm zal worden, dus ook weinig toelichtingen. Jammer voor de niet-boeken lezers
Ik vond het ook jammer dat ze zo veel hebben weg gelaten, en weer andere dingen er in gedaan hebben die helemaal geen nut hebben. Ik had het boek net weer gelezen dus dan valt het extra op, maar wel weer mooi verfilmd allemaal.
Ik vond hem ook tegenvallen maar mijn vriendin vond hem wel erg leuk, nu moet ik zeggen dat ik de boeken heb gelezen en zij niet.