Ik epileer mijn bikinilijn handmatig en/of gebruik een ontharingscrème. Oksels en benen (en naar believen en variatie de rest van 'down under') scheer ik liever. Bijna dagelijks.
Zo naturel mogelijk. Het enige wat ik - om de paar maanden - scheer zijn mijn oksels. Dan scheer ik die 5 haren die in mijn zicht staan weg. Ik heb ooit mijn onderbenen geprobeerd met een scheermesje, maar die lagen gewoon open nadien (met wonden die maanden nodig hebben gehad om te genezen). En voor die 5 haren die er op mijn benen staan, heb ik daar geen zin meer in.
Private parts + oksels worden netjes kaal gehouden door de wax mevrouw Echt super! Geen bultjes, geen geïrriteerde huid! Alleen de eerste keer doet serieus pijn, daarna niet meer. Benen scheer ik. Maar ben ook een 'potje' aan het maken om alles definitief te laten verwijderen/laseren.
Ik hars mn benen zelf met easy wax van veet. Echt super, de haren beginnen steeds minder terug te komen. Mn oksels en down under scheer ik. Al zou ik down under wel willen epileren. Ik had ook altijd last van rode bultjes daar beneden, maar doe er nu altijd olie op erna. Argan of olijfolie. Helpt echt!
Ik scheer mijn oksels, benen en down under. Nooit geen last van stoppels/bultjes oid. Scheer met de blauw/groene wegwerp mesjes van Venus/Gilette. Regelmatig een nieuwe en scheer met scheergel of soms gewoon zo met water onder de douche. Mijn bovenlip laat ik harsen, ondanks dat ik blonde donsjes heb irriteer ik me er dood aan. Wenkbrauwen epileer ik. Van alles wat dus..
Hoi, Ik scheer me benen en oksels. Mn bovenlip en bikinilijn laat ik harsen in een salon. Vind ik zelf mooier dan scheren. En de haren blijven langer weg wat handig is als je een week in je bikini rond loopt
scheren, van epileren en waxen/harsen krijg ik heeele vervelende onderhuidse bloedingkjes :x maar goed, heb niet veel haar dus is zo weggeschoren
Iedereen is dus van het scheren, blijkbaar En de dames die zich laten harsen: Wat kost dat? Betaal je per been? Of hoe werkt dat?