Ik ontdekte gister allemaal witte vlokken in mijn urine, wat kan dit betekenen?? De vorige zwangerschap had ik dat ook. heb toen een test gedaan maar deze was wederom negatief!!! Na dat lichtbruine verlies van vorige week weet ik het niet meer! Normaal is het dan toch zo dat je na een paar dagen wel ongi word??
hoi Angela, vlokjes in je urine zegt niet zoveel. Het kan komen doordat je meer vaginale afscheiding hebt. Je moet gewoon wachten op je ongesteldheid. Als het nog lang duurt zou je eventueel nog een test kunnen doen. Mirjam
En hoe zit het dan met de hcg waarde, is die bij elke zwangercshap weer op een ander tijdstip aan te tonen? Of kan het zijn dat dat later is door een mk?? De vorige keer teste ik op mijn nod positief maar nu doordat ik niet weet of n wanneer ik ongi word, dacht ik dat het zou kunnen mocht ik evt zwanger zijn dat die hcg nog niet aanwezig is maar later te komen. Sorrie dat ik zoveel vraag maar ik weet niet wat ik van mijn lichaam moet denken. Groetjes
hoi Angela, na een miskraam kan je cyclus langer zijn dan anders. Dus het kan prima dat je eisprong later is geweest en dan kun je ook pas op een later moment de test doen. Als je niet ongesteld wordt kun je over een week nog eens testen, of eerder, als je dat te lang vindt duren. Mirjam