Hallo, Ik had nog even een vraag omtrent slijmvlies na ovulatie? Ik weet dat wanneer je ovuleert je slijmvlies erg nat en doorzichtig wordt. Dit merk ik altijd en mijn ovu testen laten dit dan ook zien... Nu mijn vraag..nou las ik ergens op het forum dat je ook aan je slijmvlies zou kunnen zien wanneer je eitje niet zou zijn bevrucht? Dit zou volgens billingsmethode zijn? Nu mijn vraag wat zijn de kenmerken van je slijmvlies als het eitje niet zou zijn bevrucht? Mag je hier ook vanuit gaan of moet je oppassen met je bevindingen om te concluderen dat het dan dus niet gelukt is?? Ik heb afgelopen dinsdag positieve ovu test gehad en nu is mijn slijmvlies nog wel vochtig maar ook beetje plakkerig sorry voor de beeldende omschrijving?? Ik heb woensdagavond voor het laatst gemeenschap gehad?? Alvast bedankt voor de genomen moeite! Liefs Nina
hoi Nina, je kunt niet zelf aan je afscheiding/slijmvlies zien of je wel of niet bevrucht bent. Je hebt nu gedaan wat je kunt. Probeer nu geduld te hebben om af te wachten tot je NOD. Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Mirjam