Hoi meiden Ik was ff op internet aan het snuffelen...en in de boekwinkel. Nu wil ik misschien binnenkort een zwangerschapsagenda kopen, waarin je week voor week kunt invullen enz, en kunt lezen over je baby en verloop van de zwangerschap. Hebben jullie leuke tips/ervaringen met bepaalde boekjes, hb er namelijk al verschillende gezien! groetjes Nicole
hoi, ik heb het dagboek 'elke dag dichterbij' van Julie B. Carr gekocht. Ik schrijf er niet zo heel veelin maar vind het wel leuk om iedere dag een blz. om te slaan en dan te lezen wat er staat. Ik doe dit dan ook iedere dag en heb nog steeds niet verder gelezen dan de dag waarop we leven. Staan wel erg leuke dingetjes in en af en toe ook met humor. Bijv.: Bij week 11 dag 79 staat er: Reken nog niet op een diepgaand gesprek, al zijn mijn stembanden nu wel af. Op iedere blz. staat hoeveel weken je bent (hier moet je dan zelf de datum van vandaag bijschrijven) en hoeveel dagen je nog te gaan hebt. Er staat wel een drukfout in: Tussen week 15 kont in één keer een blz. met week 11 dag 71. Helaas is er geen andere druk van dus die heb ik zelf moeten corrigeren. Nou, een heel verhaal, maar ik hoop dat je er iets aan hebt. Succes
hoi, ik heb die van anne geddes (hoe je ook meg schrijven) gekregen van mijn mams. Die is echt heel leuk en makkelijk, er staan allemaal vragen in. En er is genoeg plaats voor foto's. ( foto's van je test, kadootjes die je van te voren krijg, echo natuurlijk, baby kamer, dikke buik enz enz) Heel leuk is om ook je vriend of man zijn gevoellens op te schrijven. succes
hoi Bedankt voor jullie reacties! Het wordt nu nog moeilijker om zo'n boekje uit te kiezen , want die jullie noemden, kende ik nog niet.... K ga nog eens op internet snuffelen, maar bedankt voor de (goeie) tips! groetjes Nicole