hoi meiden ik was gisteren even bij baby dump om te kijken en wat schetste mijn verbazing prematuurkleertjes vanaf maatje 40 ongelooflijk mooi in alle kleuren van de regenboog en niet eens zo gek duur (3 delig pakje 15 euro) ik weet niet of ik het hier neer mag zetten maar anders verplaatsen ze het wel dus lieve prematuurmama's op naar de babydump groetjes en veel sterkte met de kleintjes nathalie
Tja, grappig, maar niet te doen natuurlijk. De mama's van de 'prematuurtjes' rijden zich een rotje naar het ziekenhuis elke dag en proberen ondertussen fysiek en emotioneel te herstellen van wat ze allemaal overkomen is/overkomt. Ik kan niet eens naar de Hema (heb het geprobeerd, 's avonds gelijk afgestraft...). Dus een hele goede tip om je familie die kant op te sturen! Linda
Tis idd een hectische periode voor de mama's Maar zoals Linda zegt Familie op pad sturen is dan ook een optie Linda doe jij wel een beetje rustig aan meis. Je kleine schatje heeft je hard nodig hoor
Ik zal wel moeten dat rustig aan doen. Ik krijg zo'n pijn als ik teveel doe. M'n hele dag staat in het teken van Florine, maar goed. Als alles goed gaat, komt ze vrijdag thuis... Linda
Oh meid, dat is toch mooi bericht. Heb gemist hoe zwaar ze was enzo. Maar hoe gaat het met haar? Drinkt ze goed? Houd ze haar temp goed en hoe is het met de brady's en ander ben de naamkwijt dipjes? Hoop dat zedie dus niet heeft.. En dat ze dan lekker snel bij mama en papa thuis kan verder groeien!
Nou dit gaat heel goed hoor! Ze had een geboortegewicht van 2471gr, is vorige week teruggezakt naar 2301 (normaal weet ik) en vanmorgen zaten we op 2486. Ze is van de monitoren af en lag even op de wiegenkamer. Nou zijn er nu zo weinig kindjes dat het niet te doen is om haar op de wiegenkamer te houden dus ze is weer terug naar de mediumcare, maar dat is dus uit praktische overwegingen en niet op indicatie. Ze heeft een dipje gehad wat drinken betreft, maar nu drinkt ze haar flesje (50 ml) in een half uurtje leeg. Aan de borst drinkt ze in een kwartier ong. 30 ml dan krijgt ze daarna de rest met de fles. In het ziekenhuis geven ze haar nog wel de sonde maar niet altijd meer. Als ze diep slaapt dan wel, maar wakker worden voor de voeding is geen voorwaarde om naar huis te gaan, dus ach. ik vraag me wel af hoe ze dan bepalen of ze alles zelf kan drinken, dat ga ik eens aan de kinderarts vragen deze week. De temperatuur is redelijk. Steeds rond de 37. 's Nachts zakt ze nog terug, dus ze ligt wel in een warmtebedje (temperatuur 33 graden). Nou ben ik van mezelf ook 36,6 ongeveer, dus het kan zijn dat zij ook zo is, maar dat risico nemen ze in het ziekenhuis niet. Verder heeft ze een ruisje in haar hart, dat is onderzocht: 2 gaatjes, waarvan er 1 vanzelf dicht zal groeien en 1 inde gaten gehouden moet worden of die zelf dicht groeit, maar het kan in principe helemaal geen kwaad. Als alles goed gaat kan ze vrijdag mee naar huis. Bedankt voor de belangstelling! Linda
hoi meiden sorry daar had ik nog niet bij stil gestaan hoop niet dat jullie het erg vinden ze hebben ook een website ik weet niet of je ook via de site kan bestellen en anders inderdaad de familie maar even sturen groetjes nathalie
hoi meiden jaaaa het was zeker goed bedoelt ik heb nog nooit zulke mooi prematuurkleertjes gezien, mijn vriendin haar kleintje had echte poppenkleertjes van babyborn aan omdat er zooo weinig prematuurkleren waren groetjes nathalie