Ik merk steeds vaker dat als ik rustig zit ik mijn hart heel hard in mijn hoofd hoor bonken, vooral in mijn linker oor. Ik heb dit ook bij inspanning, maar dat is logisch. Nu zit ik al weer even en hoor het nog heel hard. Komt dit enkel en alleen door dat mijn hart harder moet werken nu?
Ja heeft te maken met bloeddruk en idd je hart moet harder werken om het bloed rond te pompen. Heb het ook gehad zo rond de 20 weken ... Nu gelukkig geen last meer van.
Heb het ook, van die oorsuizen en hart kloppen in m'n oor. Ik heb een lage bloeddruk (110/45) volgens de vk kon het daar ook mee te maken hebben.
ok dank je wel. Mijn bloeddruk was goed, misschien inmiddels anders maar dat hoor ik over een weekje dan wel bij de controle.
Ik heb sowieso dat ik overal ineens mijn hartslag voel.. als ik mijn hand op mijn buik leg, mijn hals zie ik soms gewoon op en neer gaan van mijn hartslag. Denk inderdaad dat het er mee te maken heeft dat je nu meer bloed hebt wat rondgepompt moet worden
Yep, ook heel erg gehad, het is alsof je steeds maar dat ritme hoort, tot vervelens toe. Ik had het zelfs in combinatie met hartritmestoornissen, brr, dat was helemaal vervelend De laatste twee weken is het gelukkig een heel eind afgenomen.
ik heb dat ook gehad, na maten ik verder in de zwangerschap kwam is het minder geworden, ik hoorde het ook steeds bonken in me hoofd (me hart) en had soms het idee dat me hart dwars door me borst bonkte, er was niks aan de hand, bloeddruk was goed. je hart moet hard werken in de zwangerschap
Ooh ja, ik heb dat als ik lang heb gezeten, en opeens opsta! Lijkt het alsof mn hart in mn hoofd zit Trekt daarna ook langzaam weer weg.