Angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Euhmzz, 22 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ik weet dat er al heel wat topics over de Angelsound bestaan, maar vind niet direct eentje terug waar ik antwoord krijg op mijn vraag/probleem.
    Ik heb hem nu sinds enkele weken en weet dat hij eigenlijk pas echt effectief is op 12 weken. Nu heb ik vorige week een aantal keren geprobeerd, maar hoorde niks. Bij de gyneacoloog tijdens de echo zagen en hoorden we het hartje echter wel. Dat was na de poging thuis.
    Kan het normaal zijn dat ik (nog) niets hoor met de Angelsound, doe ik iets verkeerd of moet ik me zorgen maken?
    Had hem eigenlijk gekocht om mij geruster te voelen, maar op dit moment heeft het het tegengestelde effect. :(

2. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    hier hetzelfde probeer ook al een paar dagen het hartje te vinden.
    geen idee maar mss kan het bij de 1 wat langer duren voor je het hoort dan bij de ander.
    ik probeer het gewoon af en toe en hopelijk vind ik het snel.

als je het hartje hebt gehoord bij de vk zou ik me echt geen zorgen maken hoor we weten ook niet waar zoeken en zo he.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Hee meid,

Niet te snel ongerust maken hoor, is heel normaal.
    De vk kon bij het hartje zelfs pas bij ruim 14 weken horen, sommigen proberen het voor die tijd niet eens. Met de angelsound hoorde ik het hartje pas zelf vanaf 15 weken.

Je moet trouwens wil je wat horen heel laag proberen hoor, zo ongeveer ten hoogte van je schaambeen.

4. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    En je moet ook niet vergeten iets van gel gebruiken. Ik gebruikte bodylotion of zwitsal mamma firming gel... Dat is dan net als bij de vk als die de doptone gebruikt!

Succes

5. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Maak je geen zorgen, de angelsound is niet zo gevoelig als de doptone bij de vk. Idd gebruik bodylotion, druk heel laag (net boeven je schaambeen, en zoek rustig en kantel hem af en toe. Succes!

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ligt er ook maar net aan waar je placenta ligt, als deze aan de voorkant ligt duurt het ook ff iets langer, maar vaak is het "onwetendheid" dat je het hartje niet kan vinden...

het beste kun je beter iets harder drukken ter hoogte van of op je schaamstreek....kindje ligt nu nog erg laag dus waarschijnlijk is dat de reden dat je het nog niet kan horen...

je moet ook wel zorgen dat je echt goede olie of gel hebt om het te geleiden...(sport) gel is het beste want dat is iets beter en geleid wat beter dan standaard olie....

wees niet bang om wat harder te drukken de kleine merkt er verder niets van maar misschien ligt hij of zij nog wel veel naar achter toe...

rustig aan stukje voor stukje gewoon proberen en je vooral geen zorgen maken want tis heel normaal dat je het nog niet direct kan vinden (horen) als je het eenmaal gevonden hebt merk je het direct want tis net paardengalop wat je hoor... :)

succes.....

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik sluit me bij de bovenstaande antwoorden aan.
    Laag zoeken, gebruik gel of olie, of bodylotion. Oefen wat druk uit.
    En eht allerbelangrijkste: Maak je geen zorgen als je niks vind, maar probeer het later, of de volgende dag weer.

8. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Bedankt iedereen voor de reacties!
    Ik probeer er ook niet teveel aan te denken en mij in te houden nog een weekje ofzo te wachten om het nogmaals te proberen :).
    En een gel gebruikte ik inderdaad al hoor, maar druk misschien niet te hard.
    Ochja, maakt niet uit, heb het wel al zien en horen kloppen bij de gynaecoloog, dus.

Deel Deze Pagina