Zender Travel and Living helemaal weg!!!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Isademi, Sep 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Daar kan ik nou zo pissed over worden he!!!

Eerst halen ze mijn voor mijn slaap tv weg (animal planet) met savonds TLC programmering en nu halen ze heel de zender Travel and Living weg voor een of andere dozige Crime zender... die we al honderd hebben ofzo, Travel and living vond ik leuk overdag als de kids er niet zijn, kijk ik dat graag.

Dan heb je savonds zogenaamd TLC op animal planet maar daar komen lang niet alle programma's op en ook nog eens irritante series die op travel and living helemaal niet waren..

Ik kan hier zo pissig om worden, is er nog een andere leverancier die het wel aanbied, dit is namelijk een van de weinige reden dat ik een duur abonnement neem!

2. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Nee waarschijnlijk niet.. Dit is een beslissing van Discovery zelf.. Werkt hetzelfde als Animal Planet/TLC..

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    euhmm.... Dat is al even zo hoor.....

Maar ik ben er ook goed kwaad over geweest!!! Ik keek het ook vooral overdag! Nu is TLC daar voor in de plaats gekomen en de programma's die ik altijd keek zijn daar ook mee naar toe verhuisd maar die kan ik nooit meer zien omdat dit rond etenstijd is of wanneer de jongens nog niet op bed liggen GRRRRRRR

4. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    In Juni ergens is dat toch veranderd?
    Ik ben dus heel blij met National Geographic Wild:D vervangt Animal Planet een beetje in de avond..

5. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb hier gisteren nog Travel and Living gekeken en nu opeens stond er een mededeling...

Maar UPC klanten hebben wel 24/7 Animal planet op kanaal 65

Helaas was het idd een beslissing van discovery om hem weg te laten jammer, ik heb wel extra korting gekregen van de UPC hihi dus dat was wel aardig van ze..

6. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja herkenbaar ik keek vooral overdag als Miley op bed lag en Dean op school enzo en ook niet lang alle programma's kan je daar zien.

Share This Page