Over een kleine maand hebben mijn vriend en ik een zwangerschap fotoshoot. Nou hebben we daar erg veel zin in en mag ik foto's die ik mooi vindt naar de fotograaf mailen, zodat ze weet wat wij leuk vinden. Ik zoek dus mooie foto ideeën en zal zelf straks ook wat foto's plaatsen. We hebben over ruim 2 maanden ook een newborn fotoshoot bij dezelfde fotograaf, dus mooie newborn foto's zijn ook welkom!
Leuk! Waar ik nog foto's van zoek: - Een foto van een man die een kus geeft op de buik en dat je dat alleen de silhouetten ziet zeg maar. (heb hem hier volgens mij voorbij zien komen bij iemand) -En ik wil een foto dat we allebei alleen een 'onderbroek' aan hebben en hij dan achter me staat en mijn borsten vast houd en ik mijn buik, want helemaal bloot wil ik niet. Wie kan me aan zulke foto's helpen?
Wat leuk zo'n zwangerschapsshoot! Is het in een studio of op locatie (buiten of bij jullie thuis)? Je zou iets met een krijtbord kunnen doen (coming soon, of de datum dat je bent uitgerekend, of zoon/dochter). Of iets leuks met scrabble letters op je buik (rechtop zetten als jij op je rug ligt)? Op internet kun je ook veel voorbeelden vinden als je in het Engels zoekt op maternity photoshoot. Deze vond ik op Pinterest: Veel plezier met de voorbereidingen!
Ik kijk mee! 27 sept. De fotoshoot, ben dan 35.5 weken zwanger.. Hopelijk dan een mooie buik Wil erg graag silhouet foto met en zonder vriend, erg mooi. Je kan ook kiezen om bijvoorbeeld een spijkerjasje of overhemd aan te doen en die iets over je borsten..
Misschien zoiets?? Hier ben ik 32 weken zwanger volgens mij! Ik ben zelf fotograaf, dus ingesteld op mijn vriend en daarna mijn moeder de foto laten maken
Ook heel mooi ja! Moet even kijken of ik zoiets doe of toch dat hij mijn borsten vast houd.. Of allebei
Ik zie nu dat ik een foutje heb gemaakt, moet natuurlijk 2e zwangerschap zijn Die kleine voetjes bij een bolle buik, ja het blijft een prachtige foto.