Vanmorgen lekker in de douche geweest en alles netjes gemaakt daar beneden Maar net toen ik naar bed wilde gaan dacht ik "och,nog even checken of alles goed is weggehaald" toen schrok ik me wild!! Mijn schaamlippen zijn gewoon helemaal gezwollen Laatst maakte iemand een grapje naar manlief over een zwangere vrouw en dikke schaamlippen,toen dacht ik nog bij mezelf "het zal wel" Maar nu begrijp ik dus waar hij op doelde!!! Hebben jullie hier ook last van? Zag wel dat als ik gewoon ging staan het 10x minder was dan als ik door mijn knieën ga
Was vorige week ook een topic over 'dikke lippen'. Hier ook allemaal wat gezwollen ja , komt vast wel weer goed!
hier ook van binnen is alles ook opgezet. dat was voor mij echt duidelijk het eerste zwangerschapssymptoom hihi.
hier ook, van binnen en van buiten alles opgezet. dat het van binnen zo is opgezet zorgt ervoor dat de sex echt niet meer te doen is.... pijnlijk en schurend.... stom zwangerschapskwaal!
Hahaha, herkenbaar... Het is nu wel ietsjes minder maar sexy is het echt niet. En ze krijgen ook zoeen mooi kleurtje. (ahum!) Bij mijn eerste had ik het helemaal niet, daardoor was de shock extra groot. En ik ga echni sexen met die gekke poes.
hahaha leuke reacties! Die van mij zijn ook dikker, maarja, mijn buik ook, dus ik zie dr niks van... Als VL het niet mooi vind doet ie zn ogen maar dicht of de lamp uit, hahahaha!! Heb er gelukkig geen last van verder...
Hahaha ik voel wel dat bij mij meer gezwollen is maar gelukkig kan ik ze niet meer zien.Ik zou Me ook kapot schrikken denk ik
Wowwww oké,het is dus ècht een zwangerschapskwaal!!! En inderdaad van BINNEN is het ook opgezwollen,maar dat had ik nog niet in mijn berichtje gezet hahahahahaha Als ik dan voel (als ik door de knieën zit) dan lijkt het wel of ik het hoofdje voel ofzo hahaha
Hier ook! Mijn vriend vind het gewoon eng hahahaha.. Hopelijk is het na de zwangerschap weer normaal!
Hier ook ze leken ook wel een stuk donkerder.. Maar heb ze pas laatst bekeken ook om t scheren ff te checken ( trouwens heel stuk vergeten hahah)
Owowowww en ik bij mijn dochter maar denken dat ik iets geks had. Maar 't komt dus meer voor haha. Ik had het vlak voor mijn bevalling. De hele boel werd dik, toen ik eenmaal bevallen was en ze me moesten hechten kon dat amper omdat ik net een olifant was van onder... pfff wordt je niet vrolijk van!! Heb daarna dagen met een NOG dikkere onderkant rond gelopen... errug genant!!
Oei...heel herkenbaar... Als ik door m'n knieen ga heb ik soms het idee dat er een loodgordel onder hangt... Had ik bij m'n zoontje trouwens totaal geen last van maar nu heel erg!
Herkenbaar. Ik heb op een gegeven moment ook met een spiegel geprobeerd om mijn schaamstreek te fatsoeneren, maar werd daar niet blij van hahaha. Gelukkig moet het weer over gaan. Ik zie het niet dus denk er niet over na, het hoort erbij en vl geeft er geen bal om!
Oh mijn god!! Ik wist dit helemaal niet!! Dit staat me dus nog allemaal te wachten... ok... nou, dan kan me er vast psygisch op voorbreiden, hahaha