Bang dat ik een hele grote 'lelijke' buik ga krijgen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Minyaweth, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    *zucht* Ik weet niet eens waar die 'angst' vandaan komt.
    Net een buikfoto gemaakt met precies 17 weken zwangerschap, en ik schrik me gewoon kapot!
    Mijn buik is nu al enorm! Ik zou haast zeggen, zo groot als mijn voldragen zwangerschap van Vigo. En ik zit nog niet eens op de helft... :( Dadelijk krijg ik zo'n enorme toeter dat ik me niet eens meer kan voortbewegen ofzo, of zo groot dat het werkelijk in de weg zit, dat ik niks meer kan. Zo heel mooi vind ik zo'n hele grote buik niet eens :)

Wie had zo 'vroeg' in de zwangerschap ook al zo'n grote buik? Is hij echt nog heel veel groter geworden naarmate de zwangerschap vorderde, of is hij nog maar een klein stukje gegroeid?

Sorry, ik wil echt niemand tegen het hoofd stoten, maar ik vind dit gewoon niet zo prettig.

2. Aura

Aura Niet meer actief

hahaha High five, sister.....
    zie banner en hier hetzelfde ''probleem'' tja het is niet anders maar mensen vragen ok wanneer ben je uitgerekend?
    Uuh mei?!
    Ik heb ook een enorm dikke buik hij zit ook best heel hoog, ach ik maak me ern iet druk om, qua mooi heid want dat intereseert me echt niks meer.....enige waar ik me druk om maak is mobiliteit....kan nu afentoe al niet meer normaal opstaan, moet eerst op mijn zij anders zit die pens in de weg...maar goed het is voor een goed doel, de kleine groeit goed en daar doen we het allemaal voor toch?

3. Aura

Aura Niet meer actief

oh ja hier foto van vorige week....van bovenaf genomen ;)
    lijk wel pamela joh met die memmen hahaha....

4. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ik had bij 17 weken ook al een flinke buik, (en aardig wat kilo's extra..) maar daarna stagneerde de groei gelukkig, vanaf toen ging ik per week maar een heel klein beetje 'vooruit'.

5. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hey dames,

Bij een tweede gaat het altijd wat sneller he, omdat de buikspieren al opgerekt geweest zijn.
    Maar dat zegt niks over de uiteindelijke grootte hoor!

Komt allemaal wel goed!

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    'Gelukkig' ben ik niet de enige met dit 'probleem'. Waar je je al geen zorgen over kunt maken he?
    Tuurlijk is het het allerbelangrijkst dat je kindje het goed doet en gezond is, maar toch... :)

Hier trouwens de foto die ik net gemaakt heb... (let niet op mijn hang tieties want heb vandaag geen BH aan. BH = AUW vandaag hahahahaha)

Bekijk bijlage 38531

7. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Jemig, die is wel mega ja haha. Maar meid, moet je trots op zijn. Maar snap je wel hoor.
    Ik heb nog helemaal niet zo'n dikke buik jammer genoeg :(

8. Aura

Aura Niet meer actief

@Minya.....dat zou ik kunnen zijn echt ga vanavond mijn man een foto laten maken....

9. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou er juist blij mee zijn.. had mijn 1e zwangerschap totaal geen buik.. toen mijn zoontje geboren was, kreeg ik zelfs de vraag "is die van jou?" hmmpf.. ik hoop ditmaal juist op een mooie trotse buik. Geniet er van zou ik zeggen ;)

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

WOEHOE!!!! Nog een 'Dikkie Dik' ;) Ben erg benieuwd naar je foto!!!

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Kijk, dat is het andere uiterste...
    Weet je wat denk ik bij mij ook wel een beetje meespeelt: ik ben al niet één van de slanksten. Bij mijn eerste zwangerschap had ik een redelijk beschaafd buikje. Buikje is helaas nooit meer echt weggegaan, en ben sinds de bevalling ook niet echt afgevallen. Eigenlijk allemaal maar aangekomen.
    Ik ben bang, dat als mijn buik nu zo doorgaat, de ramp straks niet meer te overzien is :) Zit nu stiekem al aan buikwandcorrecties en maagverkleiningen na te denken... :)

12. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    hihihi even off-topic hoor ...
    je zou denken waar let je op, maar ik zie je boom met daarin een knutseltje. Daar is me zoontje vorige week ook mee thuis gekomen van de PSZ :D ook met zilver en goude sterretjes hihihi

sorry t viel me gewoon op :D

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

Hahaha, mooi hé! :D Vigo zegt nog elke dag trots dat hij die zelf gemaakt heeft hahahaha

14. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    owkeej, nu weer even on-topic:

Hier nog eentje met een flinke buik. Ben nu 19 weken geweest en ik krijg ook al de vraag van "owww bijna uitgerekend zeker ?".
    Als ik dan zeg dat ik 15 mei uitgerekend ben komt meteen de vraag erachteraan "krijg je 2ling dan?".... nou euhhh nee het is er gewoon 1.

hahahaha

bij de 2e was het net zo, flinke buik vroeg in de zwangerschap maar heb tot de laatste dag alles kunnen doen, ondanks de flinke buik.

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh meid wat heerlijk! Ik hoop dat ik met 17 weken ook al zo'n buik heb hoor!
    En wat is er mis met een buikwandcorrectie? (als knipoog bedoeld hoor).

16. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven

Ja Milan wijst ze ook elke dag weer aan, er hangen 3 knutseltjes in de boom van m. Bij het kerstboompje hadden ze ook een flink stuk lint aan gehangen dus dat moest om zn nek gehangen worden en zo liep hij mee naar huis. Hij was nog niet binnen en hij "zat" zowat in de boom want hij moest even aanwijzen waar hij kwam te hangen.

Helemaal trost op zn knutseltjes :D

17. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hahaha, helemaal niks. Ben alleen bang dat ik hem nodig ga hebben straks :p

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Minya, je hebt een mooie buik hoor!
    Met 17 weken was er nog niets te zien bij mij!

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Iedereen trouwens bedankt voor de complimentjes over mijn buik...
    Voel me al een stukje beter :)

20. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was 17 weken zwanger toen ik trouwde en paste zelfs nog gewoon in de jurk :p
    Maar idd.. een mooie buik! Hoop dat ik over 10 weken ook zo'n mooie heb!

Deel Deze Pagina