Hoi lady's Ja hoor, nog steeds niet zwanger. Ze hebben alles nagekeken zaad van mijn vriend is goed en mijn cyclus en baarmoeder ook. Helaas zit het bij mij niet helemaal goed, na een pijnlijke HSG zagen ze dat er iets mis was met mijn linkereileider. Er was niet te zien of hij dicht zat maar hij zat naar achteren gekanteld.(Heeft iemand dit ook weleens gehad?) Dus nu wordt er gedacht aan endometriose. Aankomende vrijdag krijg ik een laprascopie. Het lijkt alsof iedereen zwanger raakt, is het niet in mijn eigen omgeving dan is het in de media. Heerlijk om even te klagen. weet heus wel dat je het erger kunt treffen. Maar zijn nu al meer dan 1,5 jaar intensief bezig en nu begint de vraag in me hoofd te spoken; misschien hoor ik bij de groep waarbij het nooit gaat lukken.
Dit is juist de plaats om je hart te luchten! Kan me goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Gelukkig zijn er op dit forum ook veel positieve verhalen te vinden. Sommige meiden hebben een lange weg afgelegd, maar zijn uiteindelijk beloond... Ik kan me voorstellen dat zo'n lange tijd wachten je erg onzeker maakt, en alles wat er om je heen gebeurt helpt er ook niet aan mee.... Veel sterkte!