Hey meiden, Ik voel me echt niet lekker dus ik wil dit even van me afschrijven en kijken of miss andere dit wel herkennen... In april gestopt met de pil, mijn normale ontrekkingsbloeding gehad en na 34 dagen en veel pijn die dag kwam mijn eigen ongesteldheid. Deze maand kwam hij na 30 dagen dus het schiet al aardig op. Normaal was ik altijd 28 dagen dus ben benieuwd hoe het nu zal gaan... Nu heb ik ook nooit echt veel last gehad van mijn menstruatie, wat last van mijn darmen, lichte krampjes en maar 2 dagen goed bloeden en daarna nog licht. Ik zit nu al 3/4 dagen op alleen bruinig verlies, sinds vandaag eigenlijk niet meer en ik krijg nu echt pijn in mijn onderbuik, straalt zelfs door tot aan mijn benen en word er echt beroerd van.... Dit heb ik nog niet meegemaakt dat de pijn echt pas komt als het al over is Iemand die dit ook heeft gehad of het herkent?
Sorry nee... wel heel naar voor je Ik heb wel eens gehad dat de pijn aanhield zelfs tot ná mijn menstruatie, wel een week... werd wel wat minder maar die menstruatiekrampjes bleven lang. Maar dat is waarschijnlijk niet vergelijkbaar met die hevige pijn die je nu noemt. Sterkte in ieder geval!