Eerste eisprong na verwijderen spiraal

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door D83, 28 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Is dat gewoon een goede eisprong over het algemeen gezien?
    Ik ben namelijk gelijk ongesteld geworden nadat dinsdag mijn spiraal is verwijderd.
    Ik zat ook met m'n spiraal wbt mijn cyclus in mijn menstruatie (alleen dan zonder bloed)
    Nu heb k normaal altijd vrij snel na m'n menstruatie mijn eisprong
    Is dat nu ook gewoon? En is dat een goede eisprong normaal gesproken? Bedoel werkt alles gewoon weer meteen zoals het was? Of kan ik beter mijn eisprong daarna afwachten voor een poging? Heb het idee dat zo een eerste eisprong misschien te zwak is en het dan mis kan gaan? Heel stom misschien maar blijft door mijn hoofd spelen...

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Niemand die dit weet?

3. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    ik neem aan dat het een gewoon eitje is. Kan me niet indenken dat de spiraal de kwaliteit van de eitjes beïnvloed.
    Ik ben trouwens na het uithalen van de mirena spiraal( 22 mei) niet meer ongesteld geweest. Had op 11 juni een positieve test:D mijn ei kwaliteit was dus normaal!

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O wat geweldig! Gefeliciteerd! En bedankt voor j reactie ook
    Zo n stomme vraag wellicht dat daarom niemand ook antwoord hihi (of t is voor meer mensen een raadsel...) maar goed dan k er van uit dat t gewoon goed zit! Ben iig nu nog ongesteld.. Thx for sharing!

Deel Deze Pagina