Indroogstreepje of zwanger?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jacqy, Mar 24, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jacqy

Jacqy Lid

Mar 24, 2017
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    Even een vraagje van een onzeker typje :)

Ik ben drie dagen overtijd en al heb al een dag of 10 last van pijn en steken in de buurt van baarmoeder en eierstokken.

Ik heb gisteren en vandaag negatief getest met clearblue digital.
    Heb net een test van kruidvat gehaald en na 5 min was er geen tweede streep te zien, na ongeveer 6 min zie ik ineens een licht streepje verschijnen, is dit geldig of telt dit alleen als indroogstreep??

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft. Ik niet namelijk, zou mijn eerste zwangerschap zijn.

Attached Files:

2. Angelabend

Angelabend Actief lid

Oct 14, 2016
    225
    0
    0
    Ik denk niet dat het op de minuut precies een indrooglijn kan komen, en vind hem ook te duidelijk voor een indroog.. al lijktnie niet roze maar kan door de foto komen.. ik zou morgen of overmorgen nog een test doen om te zien of hij duidelijker is geworden. 😊

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Ik had nooit een indroogstreep bij de kv testen. Die was met negatief witter dan wit. Dus ik denk dat het een positieve is ;) Test over 2 dagen nog eens en kijk wat hij dan doet.

4. manaolana

manaolana Niet meer actief

Heb je de clear blue met of zonder wekenindicator gebruikt? Die zonder heeft namelijk best wel veel hCG nodig. Ik vind je streepje ook te duidelijk voor een indroger. Er is duidelijk iets gaande, spannend meid! Inderdaad even doortesten met de KV-testen zou ik zeggen.

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Dit ziet er positief uit hoor!

6. Jacqy

Jacqy Lid

Mar 24, 2017
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik heb van clearblue die met weekindicator gebruikt. Ik ga denk ik morgenvroeg nog maar eens wat testen doen. Aaahhhh ik vind het zo spannend. Ik hoop het zo!!

7. Paz

Paz Niet meer actief

Ik vind dit eigenlijk best een duidelijke streep hoor! Zo op t eerste gezicht zou ik echt niet denken aan een indroogstreep, en zeker niet na 6min al ;)
    Morgen nog een keertje testen! Of straks, of vanavond.. zou ik doen, haha :D

8. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Het testje ks wat ver weg en in slecht licht maar ik denk een goede streep te zien. En na 6 min is prima hoor het zou wat anders zijn na 20 maar nu wordt het spannend.
    Door testen dus.

9. Jacqy

Jacqy Lid

Mar 24, 2017
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    Vanochtend 3 verschillende negatieve testen. Snap er niets van. Voel me best rot nu. Maar af wachten of de ongesteldheid komt:(

10. manaolana

manaolana Niet meer actief

Hè meid wat verdrietig. Heb je wel ook weer met de KV getest? Niet dat die andere testen misschien minder gevoelig zijn en daarom nog niet reageren..?

Als het echt vals positief was zou ik zelf wel een klacht indienen met zo'n duidelijke test.

11. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    Hey,

Wat enorm verdrietig :( ik zou het even een paar dagen afwachten en kijken wat er gebeurd. Iedereen leeft natuurlijk super mee en is hartstikke enthousiast maar uiteindelijk als je feitelijk kijkt heb je 1 test gehad die positief was maar, wel buiten de afleestijd (ookal is het maar een minuut erbuiten).

Vandaar dat ik dus echt even zou afwachten en hopelijk wordt je gewoon niet ongesteld en test je over een week positief.

Succes!!

12. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

Jun 11, 2011
    939
    9
    18
    Female
    Ik vind je test best duidelijk, wat vervelend dat je nog 3 negatieve testen hebt gehad! Ik zou ,hoe moeilijk misschien ook, even een dag overslaan en overmorgen nog een kruidvat 2v5 doen. Succes!!! Ik hoop het echt voor je!

13. Jacqy

Jacqy Lid

Mar 24, 2017
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ja ik heb ook weer de kv test gedaan. Hier was na een half uur een heel heel licht streepje op te zien maar dan moet je wel goed kijken. Kan ook zijn dat er misschien iets mis is gegaan en dat de hormonen aan het afnemen zijn ofzo. Ik wacht tot maandag of ik ongesteld word en anders doe ik weer een test, dan zou ik al 6 dagen overtijd zijn. Maar je word wel heen en weer geslingerd zo, liep gisteren al best een beetje stiekem blij rond

14. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Jeetje wat rot zeg. :(

15. Jacqy

Jacqy Lid

Mar 24, 2017
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hey dames. Even een laatste update. Ik ben gisteravond dan toch ongesteld geworden. Een week overtijd terwijl ik normaal altijd heel regelmatig ben, dus dat was best even rot maarja, we gaan het gewoon weer proberen

16. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Dikke knuffel meid

17. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid