Even een vraagje van een onzeker typje Ik ben drie dagen overtijd en al heb al een dag of 10 last van pijn en steken in de buurt van baarmoeder en eierstokken. Ik heb gisteren en vandaag negatief getest met clearblue digital. Heb net een test van kruidvat gehaald en na 5 min was er geen tweede streep te zien, na ongeveer 6 min zie ik ineens een licht streepje verschijnen, is dit geldig of telt dit alleen als indroogstreep?? Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft. Ik niet namelijk, zou mijn eerste zwangerschap zijn.
Ik denk niet dat het op de minuut precies een indrooglijn kan komen, en vind hem ook te duidelijk voor een indroog.. al lijktnie niet roze maar kan door de foto komen.. ik zou morgen of overmorgen nog een test doen om te zien of hij duidelijker is geworden. 😊
Ik had nooit een indroogstreep bij de kv testen. Die was met negatief witter dan wit. Dus ik denk dat het een positieve is Test over 2 dagen nog eens en kijk wat hij dan doet.
Heb je de clear blue met of zonder wekenindicator gebruikt? Die zonder heeft namelijk best wel veel hCG nodig. Ik vind je streepje ook te duidelijk voor een indroger. Er is duidelijk iets gaande, spannend meid! Inderdaad even doortesten met de KV-testen zou ik zeggen.
Ik heb van clearblue die met weekindicator gebruikt. Ik ga denk ik morgenvroeg nog maar eens wat testen doen. Aaahhhh ik vind het zo spannend. Ik hoop het zo!!
Ik vind dit eigenlijk best een duidelijke streep hoor! Zo op t eerste gezicht zou ik echt niet denken aan een indroogstreep, en zeker niet na 6min al Morgen nog een keertje testen! Of straks, of vanavond.. zou ik doen, haha
Het testje ks wat ver weg en in slecht licht maar ik denk een goede streep te zien. En na 6 min is prima hoor het zou wat anders zijn na 20 maar nu wordt het spannend. Door testen dus.
Vanochtend 3 verschillende negatieve testen. Snap er niets van. Voel me best rot nu. Maar af wachten of de ongesteldheid komt
Hè meid wat verdrietig. Heb je wel ook weer met de KV getest? Niet dat die andere testen misschien minder gevoelig zijn en daarom nog niet reageren..? Als het echt vals positief was zou ik zelf wel een klacht indienen met zo'n duidelijke test.
Hey, Wat enorm verdrietig ik zou het even een paar dagen afwachten en kijken wat er gebeurd. Iedereen leeft natuurlijk super mee en is hartstikke enthousiast maar uiteindelijk als je feitelijk kijkt heb je 1 test gehad die positief was maar, wel buiten de afleestijd (ookal is het maar een minuut erbuiten). Vandaar dat ik dus echt even zou afwachten en hopelijk wordt je gewoon niet ongesteld en test je over een week positief. Succes!!
Ik vind je test best duidelijk, wat vervelend dat je nog 3 negatieve testen hebt gehad! Ik zou ,hoe moeilijk misschien ook, even een dag overslaan en overmorgen nog een kruidvat 2v5 doen. Succes!!! Ik hoop het echt voor je!
Ja ik heb ook weer de kv test gedaan. Hier was na een half uur een heel heel licht streepje op te zien maar dan moet je wel goed kijken. Kan ook zijn dat er misschien iets mis is gegaan en dat de hormonen aan het afnemen zijn ofzo. Ik wacht tot maandag of ik ongesteld word en anders doe ik weer een test, dan zou ik al 6 dagen overtijd zijn. Maar je word wel heen en weer geslingerd zo, liep gisteren al best een beetje stiekem blij rond
Hey dames. Even een laatste update. Ik ben gisteravond dan toch ongesteld geworden. Een week overtijd terwijl ik normaal altijd heel regelmatig ben, dus dat was best even rot maarja, we gaan het gewoon weer proberen