Hart onder de riem: Het véél aangekomen topic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Netje84, 20 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Immmie

Immmie Lid

15 dec 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik 35 kg aangekomen deze zwangerschap..maar wel door veel eten en thuis zitten met b.i..owja en stoppen met roken....maaaarr t gaat er bij mij redelijk snel af...niet te druk maken..idd als het kindje het maar goed doet toch?

2. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Hier ook al genoeg bijgekomen; 9.6 kgs bij 22 weken.

Van mijn zoontje in totaal 23 kgs bijgekomen bij 41 weken zwangerschap maar die waren er na 7-8 weken wel weer allemaal vanaf. :)
    Maar ik hou ook flink vocht vast en heb toen ook gerommeld met mijn suikerwaarden....en dat begint nu weer overigens...:x

3. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Deze verhalen doen me zo goed meiden! :) We zijn dus echt niet de enigen! Ga door! :D :D

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik was bij mijn vorige zwangerschap 25 kilo aangekomen, 2 weken na de bevalling was er 16 kilo af zonder iets te doen, ik hield extreem veel vocht vast hihi, de laatste 9 kilo heb ik er wel af moeten lijnen. ben benieuwd hoe het deze zwangerschap gaat zijn hihi.

oh ja ik lees hier dat bijna alleen maar slanke vrouwen veel aankomen, maar ik ben niet slank hoor, ook niet heel dik, gewoon een stevige dame haha(heb maat 40 van broek)

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Voor de mmm woog ik 75 (bij een lengte van 1.68m)
    Na alle hormonen woog ik vorig jaar deze tijd 94 kilo.

Na een half jaar Weight Watchters woog ik in april dit jaar 78 kilo, toen ik zwanger raakte.

Eergisteren bij de VK woog ik (bij 27 weken) weer 94 kilo.

Ik denk maar zo; als ik niet eerst die 16 kilo was afgevallen, had ik nu misschien wel op 110 gezeten!

6. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    ooh wat geweldig dit topic

Toen ik reageerde op dat andere topic, dacht ik echt dat ik de enige was die zoveel bij kwam. Zeer deprimerend!! hahahah

Ik ben nu 32 wkn en 14 kilo bij gekomen. Je zou zeggen oke! Maar ik ben in geen 10 jaar zoveel bij gekomen als nu! Op naar de 38 wkn, hopelijk blijf ik onder de 20 kilo.

7. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Even een vraag aan de mama's die bij de eerste veel zijn aangekomen.

Hoe hebben jullie die kilo's kwijt gespeeld??

En in hoeveel tijd ongeveer?

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    (En antwoorden van 'heel streng lijnen en veel sporten' zijn absoluut verboden!!!)

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Borstvoeding geven!! kind drinkt t vet er bijna uit! :)

10. meissie1982

meissie1982 Actief lid

6 mrt 2012
    249
    0
    16
    Ik was 30 kilo aangekomen met 29 weken. Inmiddels 3 kilo erbij, maar mijn baby ligt ook weken voor. 33 kilo dus tot nu toe. Wel ook gestopt met roken wat bij een eerdere poging me toen al 10 kilo opleverde en waarvan ik dus verwacht dat het dat nu ook is.

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Wat knap dat je gestopt bent met roken! *diepe buiging*

12. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Bij 35 weken 21 kilo aangekomen, daarna niet meer gewogen want zag mezelf explosief groeien. Aan beebje lag het niet want ze woog maar 2640 gram. Bevallen met 37+4 anders had ik de 30 kilo extra zeker gered. Voor zwangerschap was ik 56 kilo bij 1.71 m.
    Vorige week maandag bevallen en geen idee wat ik nu weeg.(Geen weegschaal haha) maar heb nog maar klein buikje over en benen zijn nog ietsjes dik. Maar komt wel goed:D
    Het allergrootste gedeelte was vocht.
    Ben overigens blij dat ik 2 dagen na de bevalling een katheter had, verloor de 2e dag 5 liter :eek:! Als ik dat zelf had moeten uitplassen werd ik gillend gek haha.

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Uhh hier alles weer verloren door gewoon normaal eten en veel wandelen met de uk (heb Jan baby en heb zelf in de wint lekker gewandeld, lekker boodschappen etc doen lopend).
    Ben al snel na m'n goedkeuring door gyn weer gaan sporten 1x per week, maar dat zet geen zoden aan de dijk voor afvallen..
    Denk dat de goden me gunstig gezind zijn..
    o en gaf geen borstvoeding, en was gestopt met roken na posi test. Heb geen gram rokersvet extra er aan over gehouden..
    Dus meiden het kan!!!!

Mijn lijf is wel ietsje anders maar niet extreem veranderd. Alles is ietsje pietsje slapper en borsten wat kleiner maar geen grandioos verschil. Niemand ziet dat ik een kind heb gehad, mensen geloven überhaupt niet dat ik en 24 kilo aangekomen was en een 8 ponder in m'n buik had wonen..

Niet te veel om stressen zwangere dames, het komt zoals het komt! En jullie gaan eerst bevallen, dan lekker kraamweek houden en daarna rustig de oude weer worden.. Geeft het ook de tijd!!

14. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ben 23 kilo aangekomen in mijn zwangerschap, heb me suf gegeten aan brood e.d. had gewoon inmense honger. Na 9 weken had ik die 23 kilo eraf met meteen gezond eten na bevalling en zodra het kan lekker aan de wandel gaan/fietsen e.d. (had keizersnede dus geen last met fietsen haha) na 3 weken wandelde ik 5 km aan een stuk. En nu 16 weken na bevalling is er nog eens 7 kilo af :) .

Er moet nog meer af hoor! had al overgewicht voor zwangerschap. Was net 13 kilo afgevallen toen ik zwanger raakte. En daarvoor weer 12 kilo aangekomen door stoppen met roken hahaha :p

15. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ben nu 27 weken zwanger en ongeveer 16 kg aangekomen. Tja, balen. Had al overgewicht.
    Maar ik ga er van uit dat het na de zwangerschap met weer fanatiek sporten weer afgaat.

16. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    de eerste zwangerschap +22/23kg! gelukkig alles er weer af gekregen...
    nu ben ik 30 weken en 15 kg gegroeid....

wel grappig, ik had dat topic ook geopend en verbaasde me ook al zo over de weinige dames die wel flink aankomen! dus blij te lezen dat ik echt niet de enige ben!!! :)

17. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zo'n dikkie dik....

Eerste zwangerschap 30 kilo aangekomen, nu bijna 35 weken en ook alweer 25 kilo...

Word soms ook zo onzeker van die meiden die echt alleen een buik hebben en verder niks.
    Ik lijk wel een aangespoelde walrus :(

18. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    haha mooie vergelijking!
    als ik in bed probeer te draaien voel ik me ook een walvis op het droge.

19. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik kreeg laatst een waarschuwing van de verkeerspolitie. Ik had blijkbaar het bord 'pas op, zwenkt uit' vergeten op mijn dijen te hangen...

20. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha! Wat zeg je dat leuk! Misschien moet ik de bord ook maar aanhangen!

Deel Deze Pagina