Mods en beheer: bedankt! Het is wel weer even wennen, maar vind het alweer handiger dan de vorige lay-out.
Hier ook een compliment van mijn kant. Ook ik ben erg blij met deze lay-out, al is het inderdaad eerst weer even wennen en zoeken zoeken zoeken waar ik alles ook al weer goed ingesteld krijg. Ik vind het ook super dat wij onze wensen en opmerkingen kunnen doorgeven waar dan weer zoveel mogelijk door jullie rekening mee zal worden gehouden om er een topforum van te maken.
Tis idd even wennen, maar wel al veel mooier dan de vorige. Erg bedankt voor alle moeite. Succes of moet ik zeggen sterkte nog de komende dagen.
Ik snap niet dat andere posts in andere topics op dit forum worden verwijderd, zelfs het lange topic met alle feedback, maar dit wel mag blijven bestaan? Selectief misschien?
Ik snap helemaal niet wat je bedoeld? Dit is toch iets anders dan opmerkingen, maar een complimentjes topic voor ons. Die horen allemaal bij elkaar in 1 topic. Wat kan jij flauw zijn af en toe..
Ik heb in een ander topic een bericht geplaatst dat over dat onderwerp ging, maar die is verwijderd. Dat vind ik flauw.
Bij mij komt het ook flauw over. Jan, heeft wat topics verwijderd, om het overzicht te bewaren. Daar heeft hij zelfs een sticky topic over gemaakt.
Het blijft flauw Merle want jij hebt het vast over gisteren. Ik heb toen gemeld dat ik elke post na die van Jan en mij zou worden verwijderd. Ik had namelijk alle reacties gebundeld. Je opmerking is dus meegenomen en je post verwijderd. Meiden, bedankt voor jullie complimenten! Moet wel zeggen dat het eigenlijk aan Jan toekomt hoor! Die heeft de verhuizing gedaan. Wij zijn er nu alleen in de ondersteuning om iedereen weer tevreden te krijgen
Complimenten voor al het gedane werk rondom de overgang. Het heeft even geduurd, maar het resultaat mag er zijn!!! Succes met alles wat jullie nog moeten doen!
ik kan nog niets vinden enzo, maar ben er al wel blij mee. hoop dat we hier nog lang zullen zitten en de verhuisperikelen snel over zijn. kan jan daarna uitgeput op vakantie om even bij te komen dank je wel
Het ziet er weer super uit. Het is nog een beetje uitvogelen hoe het allemaal werkt, maar dat komt ook wel weer goed. Mod's bedankt!!!
super mooi geworden zeg, weer even sommige dingen zoeken maar vind het 1000 keer beter als het vorige kan nu ook perfect zijn wanneer en nieuwe berichten zijn geplaatst. SUPER
APPLAUSSSSS!!!!!! * beertjeY maakt een diepe buiging en zegt heel erg bedankt voor jullie vele werk!*