Misschien een hele vreemde vraag, maar ik heb 2 paar gekocht. Het lijkt me zo leuk. Maar hoe moet ik ze dragen? Of waarmee? Over m'n laarzen? Boven pumps? Of over een broek? Of moeten ze onder een kort rokje? Tips?
Beenwarmers zijn wel een beetje uit geloof ik. Maar je kan ze wel leuk dragen met carnaval.... Onder een rokje met een panty of maillot staan ze altijd leuk lijkt mij.
volgens mij zijn ze weer helemaal in, ik zie ze voornamelijk onder een rokje en dan je laarzen aan, zodat de beenwarmers boven je laarzen uikomen......
Yep ze zijn weer helemaal in hoor... Ik vind ze leuk voor over een broek (wel skinny) en ik draag ze ook over mijn laarzen of gewoon schoenen onder een rokje.. Je moet ze gewoon dragen zoals jij ze leuk vind.. Ik vind ze in ieder geval wel heel erg leuk en voor de winter ook nog lekker warm..
dat is jeugdsentiment! wist niet dat ze weer in waren wij droegen ze vroeger in laarzen en dan aan de bovenkant popten ze eruit
Je kan mss eens naar enkele sites surfen van kledingmerken en kijken of en hoe ze daar gedragen worden!
Ik vind beenwarmers echt superleuk,doet me altijd aan de jaren 80 denken Zelf draag ik ze onder een kort rokje,dikke maillot en dan wat lage schoentjes en beenwarmers. (zie foto in mn album)
Hi Sokkie Je kan de beenwarmers over pumps en met sneakers dragen... Het is weer helemaal hot op het moment!