Wat onwijs lief Anita En dankjullie wel allemaal voor het meeleven, zie er idd nu al tegenop... En zoals Anita al zei, ik zie er meer tegenop om een paar dagen Joris "achter te moeten laten" dan de operatie zelf!
Heel veel succes met de operatie, en heel veel sterkte met je zoontje even te moeten missen! Alvast veel beterschap!
Heel veel succes gewenst en hopen dat je snel weer opknapt na de operatie.. het komt vast allemaal goed..
He meissie, Heel veel sterkte alvast met de operatie en je herstel daarna. Hoop dat je voorspoedig weer hersteld van alles. **knuff**
Miranda, ook van deze kant af heel veel sterkte met de aankomende moeilijke dagen! Papa gaat het vast geweldig doen met Joris! (En anders is opa er ook nog toch...) Ik zal aan je denken! MarianX
Ik word geopereerd aan mijn darmen. Ik heb de ziekte van Crohn en momenteel is 40cm ontstoken en gedeeltelijk verlittekend, dus dat moet er helemaal uit... @ Marian -> idd, opa is er ook nog voor de mannen hier thuis En verder iedereen bedankt voor het meeleven!
Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende operatie. Ik heb helaas precies hetzelfde mee gemaakt toen onze zoon 8 maanden was. Ik had toen een perforatie aan mijn dunne darm en ze hadden de stoma naar de andere kant verplaatst. Ik heb toen 6 weken in het ziekenhuis gelegen omdat ik overal verkeerd op reageerde. Dit was in december en helaas heb ik toen de eerste kerst en nieuwjaar van ons zoontje niet bewust mee gemaakt. Gelukkig heb ik daarna geen aanval meer gehad. Mijn zoontje heeft er weinig van mee gekregen, hij was daar nog te jong voor. Meid heel veel sterkte en je weet luister naar je lichaam, knuffel conny
ooh jeetje dat is idd een zware operatie zeg , ik heb zelf een ander soort operatie hoor stelt niet veel voor maar zie er tegen op om mijn pasgeboren kindje achter te laten
Lieve miran, Kan me voorstellen dat je er tegen opziet. Ik wil je heel veel sterkte wensen voor morgen, maar vooral vrijdag en de dagen erna. Joris is in goede handen bij papa en opa, en komt snel bij je op bezoek. Liefs sandra
Hey miranda Ook in dit algemene topic nog een dikke knuf voor jou, hopelijk herstel je snel en ben je gauw weer thuis! we denken aan je! en sven kan altijd om raad en advies aankloppen bij de maartmama's he!