Hart onder de riem

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linda76, 7 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Hallo iedereen, mijn naam is Linda en ik ben zo'n 2 jaar geleden een actief lid geweest van dit forum. Mijn man en ik hebben 2 jaar lang geprobeerd om zwanger te worden en dit forum heeft me ontzettend lang op de been gehouden door alle lieve woordjes en door de verhalen van alle andere dames die ook zou graag wilden maar waarbij het ook niet lukte. Op een bepaald moment kon ik het niet meer aan om er zo actief mee bezig te zijn en ben ik ook van dit forum afgeraakt. Ik zat hier elke dag op het NODforum en op andere fora... het hield me zo bezig. Elke maand was het weer frustrerend dat het weer niet was gelukt, en toen was ik het zo zat dat ik probeerde te denken: weet je, laat maar, het hoeft niet meer voor mij! En toen had ik 21 februari 2007 mijn NOD en die dag passeerde... en ik bleek spontaan zwanger. En niet van 1 maar van 2 kindjes! Ik ben inmiddels bevallen van een gezonde tweeling, een jongen en een meid. Ze zijn afgelopen weekend een jaar geworden.

Middels deze weg wil ik iedereen hier een hart onder de riem steken en zeggen: hou de moed erin! Zolang het mogelijk is om zwanger te raken, ofwel "natuurlijk" als met een beetje hulp: hou de moed erin, hoe moeilijk dat ook is! Voor mij duurde het "maar" 2 jaar en dat vond ik al erg lang, maar ik weet dat er velen onder jullie zijn die al veel langer bezig zijn.

Ookal heb ik het geluk gehad moeder te worden denk ik nog regelmatig aan iedereen die dit geluk (nog) niet heeft gehad. Iedereen een hele dikke knuffel van mij!

Groeten Linda

2. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
    Wat een lief berichtje!

En nog gefeliciteerd met je zoon en dochter!

3. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    wat super zeg

dan ben jij een geluksvogel!
    en idd je bericht geeft moed !

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wat lief! En nog van harte met je kindjes!

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    wat fijn dat het toch gelukt is en jullie gezegend zijn met een 2ling :)

6. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Wat ontzettend lief om iedereen zo een hart onder de riem te steken! Geniet van je kindjes!

Liefs Duveltje

7. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.608
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Dank je wel Linda.Geniet van jullie tweeling!

8. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    wat een lieve en steunende woorden.
    Van harte gefeliciteerd met je twins super hoor,

Melissa

9. okido

okido Lid

12 jun 2008
    34
    0
    0
    Geweldig dat je ook na een jaar nog even aan de meiden denkt bij wie het (nog) niet gelukt is.

Ik wil een tweede hart onder de riem steken. Ook wij zijn bijna 2 jaar bezig geweest. We waren op het punt dat we een keuze wilden maken (ook gezien onze leeftijden van resp. 37 en 42 jaar). We zouden het nog een paar maanden afwachten. We waren al een beetje bezig met een toekomst zonder kindjes. En zie daar: een positieve test!

Wat mij geholpen heeft is inderdaad dit forum: ervaringen delen, antwoorden zoeken op je eigen onzekerheden. Daarnaast hebben we geprobeerd (en dat is toch goed gelukt) om ons leven door te laten gaan. Samen leuke dingen doen, erover praten, de toekomst durven bespreken (met en zonder kinderen).

Kop op, houd moed!

10. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Dank je wel voor je lieve woorden!

En geniet van je twee kinderen.. je hebt er lang op moeten wachten!

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wat lief! :D

Veel geluk met de kleintjes!

Deel Deze Pagina