wat een woord miskraam?! hoop dat je het nooit zult krijgen.. wij waren 8weken zwanger helemaal gelukkig afgelopen maandag aan mijn schoonouders verteld ook helemaal blij en helaas afgelopen dinsdag aso veel pijn in mijn buik en rug echt niet normaal wist me geen raad kon geen houding vinden OW WAT ERG eigenlijk wil ik dit nooit meer! het rare was dat ik bijna niet bloedde huisarts gebeld meteen heen geweest hij kon ons vruchtje niet meer vinden a.s. maandag moeten we naar de gyn. hij zei wacht dat maar af.. en ja hoor de rode duivels! niet erg veel dit zo de hele week door en een pijn niet te geloven gister eindelijk minder pijn ging ik naar de wc echt luguber maar toen viel er ineens iets in de pot ik mijn man roepen met een zakje eruit gehaald was hard en vol adertjes en er hing iets aan dat op een navelstreng leek.. echt eng wel een 3 a 4 cm groot zal dit ons vruchtje/kindje zijn geweest? heeft iemand hier ook ervaring mee? mijn schoonmoeder zegt nooit geen erge pijn alleen maar bloedverlies gehad te hebben tijdens haar miskramen.. en mijn eigen moeder heeft nooit een miskraam gehad dus zij weet niet echt de hoe en wat.. kan iemand me vertellen of ze hetzelfde hebben mee gemaakt? weet ook niet of we weer zwanger willen proberen te worden vanwege de ervaring... alvast bedankt..
je kunt er vanuit gaan dat dit je vruchtje was.. ik herken het van vorige maand.... heel veel sterkte meis.. ik vloeide ook niet veel.. nu ook niet...dikke knuf
ja ik denk ook dat het het vruchtje/kindje is geweest ik heb ook bij al mijn mk`s veen pijn gehad wist me ook geen houding te geven lopen,zitten.liggen alles deed pijn maar meid heel veel sterkte