ik wist het nog maar net dat ik 5 weken zwanger was en een dag na dat ik 5 testen had gedaan kreeg ik een klein beetje pijn in me buik en de dag daarna verloor ik steeds meer bloed en gisteren was het tweede kerstdag en dat was de dag dat het helemaal mis ging en nu ben ik niet meer zwanger ik ben het kwijt ik wilde voor de zekerheid weer een test doen maar ik weet al dat ik het kwijt ben weet iemand hoelang je nog last van je borsten kunt hebben na die tijd want die doen nog steeds pijn
@Stefanie: wat vervelend voor je! Ondanks dat je een MK hebt gehad, blijven hormonen nog even in je lichaam. Je kan dus nog enkele dagen wel wat voelen. Als je nou een test zou doen, zou deze ook nog positief zijn door diezelfde hormonen. Maar het is bij iedereen verschillend hoe lang het kan duren. Bij mijn MK bleven klachtjes evenlang als het bloedverlies. Daarna was ik er vanaf. Heel veel sterkte!
och meis.. heel veel sterkte.. vorige maand had ik vrijwel direct geen klachten meer.. nu ook niet.. maar volgens mijn vk moest ik 2 wk na de eerste vloeidag nog een test doen. als die positief was moest ik bellen voor een echo.. hij was bij mij negatief... nu weer is het mis en ik verwacht weer geen positest over 2 wk, maar doe m braaf weer... jij ook heel veel sterkte...
dus het is beter om nog effe te wachten met de test en niet meteen de dag er na al doen ik heb verder geen pijn meer alleen nog last van me borsten me vriend zei misschien was het wel een tweeling en ben je er nu 1 kwijt maar ik denk het zelf niet ik denk dat het er 1 was die ik nu kwijt ben en jullie heel erg bedankt
wat je vriend zegt kan idd.. maar nu een test doen heeft niet veel zin.. als ie positief is kan dat heel goed omdat er nog hcg in je lijf zit.. over twee weken is dat dan weer anders dus ik zou nog ff wachten...