Wie heeft er ook een lange cyclus (gehad) maar toch spontaan, op de natuurlijke manier zwanger geraakt? Ik heb een cyclus van 56 dagen... precies op 6 weken mijn ei, na 8 weken ongie. Ben heel benieuwd of je hiermee 'gewoon' zwanger kunt worden...
Als je zeker weet dat je echt een eisprong hebt, dan kun je gewoon zwanger worden met zo'n lange cyclus. Heb je ovulatietesten gedaan of temperatuur je, waaruit je eisprong duidelijk naar voren komt? Het kan namelijk ook zijn dat je een soort van ontrekkingsbloeding hebt en geen eisprong, dat komt ook wel voor bij cycli van langer dan 6 weken.
een collega van mij heeft toevallig hetzelfde probleem alleen nog iets erger. zij word maar 1x per jaar ongesteld en weet nooit wanneer dit nu precies zal zijn. ze had geprobeerd om via de medische weg een kindje te krijgen maar tevergeefs. toen ze het uiteindelijk opgegeven hadden is ze toch nog natuurlijk zwanger geraakt. het kan dus wel, je moet alleen maar net geluk hebben dat je op het juiste ogenblik gemeenschap met elkaar hebt...
Ik heb van mezelf ook hele lange en onregelmatige cyclussen (zie onderschrift), maar ben ook gewoon zwanger geworden! Als je zeker weet dat je een eisprong hebt hoeft een lange cyclus dus helemaal geen probleem te zijn. Zelf heb ik getemperatuurd, en ovulatietesten gebruikt. Je weet dan precies of je een eisprong hebt gehad. Bijkomend voordeel van die ovulatietesten is dat je dan gerichter kunt klussen. Want om de dag met een cyclus van 6+ weken is ook niet alles.
Nee inderdaad, best vermoeiend 8 weken lang hahahaha. Maar ik temperatuur inderdaad en had een hele positieve ovulatietest vorige ronde. En mijn temp steeg mooi na mijn eisprong. het geeft me weer wat hoop, bedankt! (zie net dat dit topic verkeerd staan, had eigenlijk bij zwanger worden moeten staan denk ik).
Yup hier. Eerste ronde 50 dagen. Tweede ronde eisprong op dag 54 maar wel zwanger. Positief op dag 70
Ik heb ook een lange cyclus, rond de 45 dagen. Ik heb getemperatuurd om erachter te komen of ik een eisprong had. En die had ik. Ik ben nu alweer zeven maanden zwanger. Het heeft ongeveer een half jaar geduurd. Ik werd er ook moedeloos van, maar blijf positief!
De lengte van de cyclus doet er niet zoveel toe, het gaat er echt om dat je een eisprong hebt. Die heb je blijkbaar en je weet wanneer, dus dan kun je gericht aan de slag, Mijn schoonzusje is met een hele onregelmatige cyclus ook zwanger geworden en een dochter gekregen. Heeft sindsdien een hele regelmatige en normale cyclus trouwens, Succes!
Hoi, Hier ook een verhaal met een super lange en onregelmatige cyclus. Tussen de 85 en 45 dagen. Maar zoals je hieronder kan zien, is het toch gelukt. Dus als je zeker weet dat je een eisprong hebt, kan het zeker! Groetjes Ikke
hier ook een onregelmatige en lange cyclus, en ik was in ronde 1 zwanger Het hielp me wel om te temperaturen, dan hou je t overzicht een beetje
Ja hoor! Met een beetje mazzel krijg je er zelfs twee! Ik heb wel ovutesten gebruikt om erachter te komen wanneer ik een eisprong had.
Mijn cyclus was ook best lang, gemiddeld 5 a 5enhalve week elke keer.. Werd zwanger, kreeg n miskraam, maar gelijk WEER zwanger erachter aan. En ben nu 24 weken en 5 dagen al! hehe
ik had ook een vrij lange cycles, tot ik aan de etos pillen ging zwanger worden.. toen had ik een cycles van ongeveer 32 dagen.. mischien een aanrader
Dank je voor de tip! Welke pillen zijn dit en waar zijn ze voor? Ik slik nu dagravit foliumzuur, kan ik dat dan blijven slikken of is het OF OF? Bedankt meiden voor jullie reacties! het geeft zeker hoop
Ik had cycli van ongeveer 45 dagen en ben in de tweede ronde zwanger geraakt volledig natuurlijk zonder ovu testen o.i.d. gewoon vaak vrijen Succes!
heey! goed dat je ze hebt gehaald! ik had het niet emer gelzen! maar het is of of dus nu gewoon de etos pillen en daar zit genoeg foliumzuur in! Hoop dat ze bij jou ook zo goed werken! x
ja ikke! hele lange verschillende cyclussen gehad! en degene waarin ik zwanger ben geworden was ook super lang! had pas op dag 40 mn eisprong! DUS HET KAN ECHT! ik heb alleen wel ovulatie sticks gebruikt omdat het anders zooooo lastig is om te weten wanneer je ei is succes!