7 weken zwanger bloedverlies en symptomen bijna weg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vlinder257, 12 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder257

1 mrt 2016
    80
    14
    8
    Hoi dames,

Ik ben nu denk ik 7 weken zwanger en heb sinds een aantal dagen bijna geen symptomen meer. Ook had ik gisteren een paar keer bij het vegen roze afscheiding.

Maak me nu heel erg zorgen. Zijn er hier dames die dit ook hebben meegemaakt maar dat het toch goed is afgelopen?

Heb vanavond een echo maar ik ben heel erg bang voor een miskraam. Bij mn eerste zwangerschap had ik een ma.

2. Go for nr 2

Go for nr 2 Actief lid

30 mei 2012
    187
    158
    43
    Ja hoor! Bij mij kwam het goed, bij alle drie mijn zwangerschappen bloedverlies gehad in de eerste 14 wk ongeveer.. succes en een fijne echo toegewenst!

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik heb met 6 weken ook wat bloedverlies gehad en niets aan de hand!

Symptomen komen en gaan, dus daar zou ik sowieso niet te veel waarde aan hechten.
    Zelfs als het mis zou gaan, dan is het hcg niet ineens weg uit je lichaam, dus ook dan kun je nog symptomen hebben...

4. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Hier ook bij laatste 2 zwangerschappen bloedverlies gehad. Gewoon goede zwangerschappen verder.
    Succes bij je echo. Hou je ons op de hoogte?

5. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ja bij beide zwangerschappen!

Eerste vanaf 6 weken roze/bruin/beige verlies tot 15 weken. Ene dag meer, andere minder. Dat is nu een dondersteen van 3,5....

Bij de jongste 3x een heftige bloeding gehad. Helderrood met stolseltjes en krampjes... met 7+3, 7+6 en 13+1.... die boef is alweer bijna 5 maanden....

Het hoeft dus niet fout te zijn maaaaaar het is bij bloedverlies 50/50...

Aangezien je denkt 7 weken zwanger te zijn ga ik ervanuit dat je nog geen echo hebt gehad?

6. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ow sorry... niet gelezen dat je vanavond een echo krijgt...

Succes!!

7. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    Hier ook bloedverlies gehad, zowel bruin als helderrood. Maar tot nu toe is alles goed:).

Hoe is je echo gegaan?

8. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Ik ben vandaag 5 weken zwanger en heb 2 dagen terug bij het naar de wc gaan ook rozig slijm gehad. Vandaag weer, maar wel veel minder. Vandaag ook afspraak gemaakt bij verloskundige en ook verteld over het rozig slijm. Als je zwanger bent gaat je lichaam meteen meer bloed aanmaken, zetten je bloedvaten uit en wordt het gedeelte rond je vagina beter doorbloed. Op het moment dat daar druk op komt (in mijn geval bij ontlasting, sorry voor tmi) kan daar een bloeding ontstaan. Is dit bij jou ook zo?

Ik maak me overigens geen zorgen erover, en al helemaal niet na uitleg vanmiddag aan de telefoon :)

madeliefje26 vindt dit leuk.
  9. vlinder257

1 mrt 2016
    80
    14
    8
    Bedankt voor jullie reacties <3. De echo was gelukkig goed. Ze heeft eerst geprobeerd uitwendig te kijken maar ze kon niks zien dus toen toch maar imwendig. Na een tijdje zoeken vond ze een hartslag. Volgens de meting ben ik nu 6 weken en 2 dagen zwanger. Dus ben wel minder ver als dat ik dacht. Maar gelukkig een goede echo :D

madeliefje26, chicca, kleineM en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Fijn meid! De meting zegt op dit termijn nog niet zo veel. 1mm kan al een paar dagen schelen. Het kan dus heel goed zijn dat je bij je termijn echo gewoon weer vooruit gezet wordt!! Nu lekker genieten.

11. CelineEnMini

27 jun 2018
    66
    16
    8
    Vrouw
    Limburg
    Wat fijn dat de echo goed is verlopen, geruststelling!

Bij mijn dochter had ik idd hetzelfde als jou, wel met 10 weken dat zou toen een contact bloeding geweest kunnen zijn

Alsnog gefeliciteerd

Deel Deze Pagina