Helaas heb ik dit x de placenta aan de voorkant. Vorige twee keren aan de achterkant. Dochterlief voelde k met 16 weken en zoon met 10 weken af en toe en met 13 weken echt volop. Was een beweeglijk mannetje en nu nog steeds hihi. Nu mijn vraag wanneer voel je je kindje als je de placenta aan de voorkant hebt en dat je wel weet hoe de bewegingen aanvoelen. Liefs
Deze zw op 16w voor het eerste keer dat ik zeker wist dat het de baby. Wel al een aantal weken dat ik een vermoeden had dat er werd 'geturnd' maar durfde het toen nog niet met zekerheid zeggen. Eerste zwangerschap met placenta achteraan op 18w.
Placenta voor bij beide zwangerschappen; mijn zoontje voelde ik met 20 weken, mijn dochtertje nu overtuigend met 23 weken.
Ook bij mij ligt de placenta vooraan. Maar op 19 weken kon ik haar goed voelen. Mijn vriend kon haar op 23 weken al voelen.
Deze zwangerschap ligt hij voor. Ik voelde haar overtuigend met 19 weken (daarvoor steeds twijfel). Vorige zwangerschap lag placenta niet voor, zoontje voelde ik toen met 15/16 weken
Hier pas met 19 weken duidelijk, vriend heeft het de hele zwangerschap maar een keer of 5 gevoeld. Hopelijk dit keer anders
Deze zwangerschap heb ik ook de placenta aan de voorkant. Maar moet zeggen omdat het 2de zwangerschap is herkende ik bepaalde plopjes van binnen redelijk vroeg. Maar van een week of 17 was het echt duidelijk. En nu vanaf een week of 25 voel ik ook dat ze de hij heeft. Moet verder eerlijk bekennen dat ik er niet zo heel veel van merk dat hij aan de voorkant ligt.
Hier ook placenta aan de voorkant, tweede zwangerschap. Vorige zwangerschap lag de placenta aan de achterkant. Ik voelde zoon toen met net geen 16 weken heel duidelijk en dagelijks. Dit keer vanaf 14 weken en tot nu toe doet hij qua bewegingen niet onder voor zijn grote broer We zagen hem met 18 weken al schoppen vanaf de buitenkant van de buik. Achteraf baalde ik dus voor niets, ik heb niet het gevoel dat het dit keer echt heel veel anders is!
Hier ook placenta aan de voorkant maar ik voel nog niks ben nu 19.5. bij mijn zoontje voelde ik het al met 18 weken weet niet waar de placenta toen lag. nu nog niks ben best wel nerveus erover :S. maandag 20 weken echo..
Ik voel af en toe gekriebel ik voelde de andere kinderen met Dese termijn echt volop. Heel jammer dit maar geduld.