Hallo allemaal, Ik heb een vraagje.. Ik ben bevallen met 23 weken van mij zoontje brett helaas heeft hij het niet gered.. 10 mei is hij geboren en 31 mei had ik mijn ongi 4 juni 2012 was de laatste dag van mijn ongi.. Nu zitten we op cyclus van 35 dagen en heb al twee weken last van bruin rood roze afscheiding maar het zet niet door en zwanger ben ik ook niet gister een test gedaan.. Zo raar!! Maak me een beetje ongerust heb de gyn al gebeld en als ik midden juli niet ongi wordt moet ik langs komen.. Jullie misschien ook gehad? Of gehoord ben zo onzeker..
HI, (als aanvulling op mn PB-tje...) ik ben gisteren ongesteld geworden, vijf weken na de bevalling van Yannick* en aansluitende currettage. Omdat ik eerst aan de pil ga, kan ik je verder weinig meer vertellen over zwabberende cycli. Sterkte!
Een week na het stoppen van de kraamvloed werd ik alweer ongesteld. Maar de keer daarop duurde 50 dagen. Voor mij is dat heel lang, heb normaal een korte cyclus. Ik had ook last van een soort overgangsverschijnselen, opvliegers enzo. Je hormonen liggen gewoon nog overhoop. Geef het even de tijd, het kan best even duren! Na die cyclus van 50 dagen kreeg ik trouwens weer normale cyclussen met eisprong en ben ik vrij snel weer zwanger geworden.
Dank je wel voor je bericht.. Ik heb normaal ook een cyclus van 27 dagen nu was hij ineens 35?dagen en bennlicht ongi terwijl ik meestal heftig bloed verlies.. Zo dat door de currettage komen? Ga kijken wat me ei nu doet hiervoor had ik er ook geen 1 ben benieuwd.. En geef het zeker de tijd.. Het komt wanneer me lichaam er zelf aan toe is..
hoi milan ik heb mijn zoontje verloren met 20 wk op 2 mei ik ben daarop op 6 juni ongi geworden 5 heftige dagen en nu aan wachten op me ongi zit ook inmiddels op dagn 35... hoor dat het best erg lang kan duren en dat je cyclus behoorlijk in de war kan rakan door een bevalling zowel voldragen of niet... wij zijn inmiddels ook bezig met zwanger worden weer, maar tis afwachten gister getest maar niks... maar ook geen ongi of iets wat erop lijkt aan te komen...
Dank je wel voor je bericht.. Ik heb het ook gehad.. 10 mei bevallen van mijn zoon 31 mei me eerst ongi 5 dagen heftig daarna nuks meer nu 4 juli ongi maarvlicht bloed verlies en vandaag niks meer.. Me ongi heeft nu 7 dagen geduurd maar licht maar dat kan dus door het curretage komen zei me gyn.. Wij gaan er nu weer voor en hou deze maand me ei in de gaten want die had ik vorige maand niet.. Jij ook veel sterkte..
jeetje ook best heftig!! ja over de curretage weet ik dat niet of dat kan, maar als je gyn zegt van wel zal ik daar maar van uit gaan... nou su6 deze maand en hoop voor je dat jullie snel weer zwanger mogen zijn. liefs
Ik heb ook een curretage gehad van een deel van de placenta maar mijn menstruaties waren niet lichter, juist zwaarder. Ik denk dat het gewoon verschilt per persoon, na een bevalling is het sowieso bij iedereen anders. (met en zonder curretage). Op een gegeven moment wordt je cyclus weer regelmatig (als je tenminste altijd regelmatig was). Gaan jullie er allebei weer voor trouwens? Wens jullie veel succes met zwanger worden.. hopelijk lukt het gauw. Het is nog maar 2 maanden geleden voor jullie, die eerste tijd zonder je kindje, zo moeilijk en zwaar.. Voor mij is het 9 maanden terug, ik mis haar nog steeds zo erg, maar de liefde voor haar blijft zo sterk aanwezig. Sterkte meiden het is zo'n zware tijd.
hoi babyengel die zware tijd is het zeker of het nou even geleden is of jaren. je dochter zal altijd bij jou blijven zij hoort jou/juli. dat is zelfde als mijn /onze zoon. het is een verschrikkelijk gemis en zeker geen vervanging... helaas ben ik vandaag ongi geworden en is het op naar de volgende ronde, het zou ook eght een gelukstreffer geweest zijn als het raak was geweest omdat de lengte van me cyclus afwijkte, maar die weet ik nu... en lees dat jij inverwachting ben, eght super leuk voor jou/julli! ik wens je heel veel su6 nog even en geluk en we zullen heus wel lezen wanneer je ben bevallen van een gezonde zoon of dochter....
Zoals babyengel ook al zei moet je lichaam herstellen. Zelf heb ik 16 oktober mijn dochtertje verloren met 23wkn. Ik had tweeeneenhalve weken bloedverlies en daarna duurde het gewoon 2 maanden voordat mijn menstruatie pas weer doorzette. Heel frustrerend vond ik dat. Maar het heeft tijd nodig, je lichaam moet herstellen en is helemaal in de war doordat je zwangerschap ineens afgelopen is. Hoe is het verder met je? Ik wil je toch nog wel even feliciteren met jullie zoontje. Hij heeft je toch mama gemaakt. Helaas mocht hij niet bij jullie blijven
Ja het is ontzettend zwaar om je kindje te verliezen.. Ik haal ook echt al me kracht uit me oudste zoontje milan.. als ik hem biet had gehad had ik er nu zeker niet zo bijgezeten.. Ja wij gaan er weer voor de die wens was er toen en is nu zoveel meer geworden.. Ik heb gister ook me ei ondekt met dag 10 dus me cyclus wordt weer normaal ) (27dagen) Jij natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap heeft het lang geduurd?
Hallo jonneke, Bedankt voor je berichtje.. Jij ook heel veel sterkte.. Ja je lichaam is inderdaad helemaal in dw war en voel me ook zo leeg.. Mis gewoon me kindje.. Gelykkig heb ik nog een zoon van 3 jaar en 6 maanden dus hij houdt me echt op de been.. Wij gaan er wel weer voor omdat de wens zo groot is.. Ik heb ook gezegd me lichaam neemt het zelf wel aan als het zover is.. Nu wel gister me ei gehad op dag 10 dus dat werkt gewoon en me cyclus wordt ook weer gewoon (27dagen) Vorige maand niet ondekt.. Dus was weer een opluchting nu gewoon liefde bedrijven (vind klussen zo werkwoord) Hoe gaat het met hou?
ja da is ook zo... dat heeft gewn tijd nodig... maar de ongi is om de hoek wezen kijken hoor gister wat vegen en vanmorgen de rode zee is er niks bij... maar vindt aan de ene kant ook wel goed dan kan al het restante( vuil er lekker uit)... gelukkig heb ik veel steun van mijn man en naaste fam, en haal ik ook de kracht uit mijn stiefzoon, die is vaak hier en gaat nu ook met vragen komen wat ik van hem ben het hele stiefmoeder stiefvader verhaal heb ik het weekend even verteld... en vragen over mijn overleden zoon wat toch zijn broertje is... vindt het wel fijn om het tegen hem te vertellen als hij er naar vraag... veder wachten wij gewoon af ik heb mezelf voorgenomen om gewn wat milan zegt de liefde te bdrijven dan te klussen want dat klinkt zo van het moet... wat dat aan gaat gebeurt het toch met regelmaat bij ons hihihih dus moet uit eindelijk ook goed komen... En wie weet wordt het weer een cadeautje net als vorig jaar toen raakte ik zwanger met de kerst.... liefs kayleigh
Wat fijn dat je ei weer gespot is. Toch weer een teken dat je lichaam begint te werken. Die wens is er nu eenmaal, de toekomst was helemaal anders toen je zwanger was en ineens is die toekomst weg. Wel fijn dat je wat afleiding van je zoon hebt. Hier gaat het nu eigenlijk best wel weer goed. De eerste maanden na de geboorte van E* waren heftig en zwaar. Het gemis en het verdriet is er nog steeds maar op een andere manier. Nu ik weer zwanger ben komt alles van E* ook weer boven en is die roze wolk er nog niet echt. Het heeft bij mij 7 maanden geduurd voordat ik weer zwanger was. Veel te lang als je het mij vraagt maar achteraf gezien was ik er veel eerder ook niet aan toe. Maar dat is achteraf gesproken. De wens was er alweer na 2 maanden heel duidelijk. Sterkte.
Wat fijn dat je ei weer gespot is. Toch weer een teken dat je lichaam begint te werken. Die wens is er nu eenmaal, de toekomst was helemaal anders toen je zwanger was en ineens is die toekomst weg. Wel fijn dat je wat afleiding van je zoon hebt. Hier gaat het nu eigenlijk best wel weer goed. De eerste maanden na de geboorte van E* waren heftig en zwaar. Het gemis en het verdriet is er nog steeds maar op een andere manier. Nu ik weer zwanger ben komt alles van E* ook weer boven en is die roze wolk er nog niet echt. Het heeft bij mij 7 maanden geduurd voordat ik weer zwanger was. Veel te lang als je het mij vraagt maar achteraf gezien was ik er veel eerder ook niet aan toe. Maar dat is achteraf gesproken. De wens was er alweer na 2 maanden heel duidelijk. Sterkte.