hart van de ananas

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door noena, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
  2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ja, dat is inderdaad het midden, het gat wat ze er in blik uit halen. Het fabeltje schijnt alleen bij verse ananas te werken. Het hart is wel heel stug, niet zo lekker als de rest van de vrucht hoor!

3. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Klopt. Dat is ook altijd wat ze bij ananas in blik dus weglaten. ;)

4. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    heb een verse ananas gekocht.. was maar 1,50 bij de lidel

ga vanmiddag maar eens ff aan de ananas :D

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    #5 DeeLighT, 8 nov 2010
    Laatst bewerkt: 8 nov 2010
    De kinine die in het hart zit zou weeën kunnen opwekken. Maar dan moet je er geloof ik wel kilo's van eten om genoeg binnen te krijgen ;)

Maargoed, ik neem aan dat jij je bevalling nog niet wilt opwekken met 37wk...;)

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hihi zou ik ook moeten gaan doen! Alleen is zooo vies!!
    Ik heb zelfs verhalen gehoord dat het ook giftig is???!

Zal wel niet zo zijn want anders zouden ze het niet aanraden om een bevalling op gang te helpen.

7. Tese

Tese Niet meer actief

Ja je moet er inderdaad kilo's van eten. Ze zeggen ook dat bitter lemon helpt. Maar daar moet je dan ook echt liters van drinken.

En voor dit alles geld dat het niet helpt als de baarmoeder er nog niet aan toe is

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Volgens mij werkt het ook alleen als je toch al bijna klaar bent om te bevallen. Je zou ook bitter lemon kunnen nemen :) Zit ook kinine in.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Het is niet giftig hoor ( Ik eet 't hart al mn hele leven ) de meeste mensen vinden het alleen niet lekker omdat het stug en hard is.

10. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Hallo Dames!

Toen ik zwanger was van mijn dochter 4 jaar geleden heb ik geloof ik wel 5 van die ananas harten gegeten haha. Ik probeerde van alles aangezien ik voorbij de uitgerekende dag zat. Later bleek dat mijn dochter in het vruchtwater had gepoept en moest ze gehaald worden via weeën opwekkers. De gyn in het ziekenhuis zei toen hij hoorde dat ik 5 van die dingen had gegeten dat beter niet had kunnen doen. Volgens hem komen alle voedingstoffen die ik eet bij de baby binnen (dat is natuurlijk wel waar). Hij zei als je te veel fruit eet, dat laxeert dus ook bij de baby. Dus met andere woorden hij beweerde dat het best eens kon zijn dat mijn dochter in het vruchtwater had gepoept mijn eigen schuld was door de ananassen!? Of het waar is weet ik niet, maar goed wanneer jij daar ligt geloof je alles wat zo'n Gyn zegt, want tja hun hebben er verstand van !? toch ??? haha, ik weet het niet hoor meid. De één zegt dit en de ander zegt dat, ik weet dat ik nu niet meer aan de ananassen ga of andere "opwekkende" natuurlijke middeltjes. Dat opwekken van de bevalling in het ziekenhuis vond ik een HEL dus ik wacht wel netjes totdat het hopelijk vanzelf komt over een aantal maanden!

Succes xxx Kelly

11. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland

huh??? nu al!!!! waarom zo vroeg forceren dan???

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Euh, ik heb heel mn zwangerschap ananas gegeten, en ik eet altijd het hart ook op. Mn baby zit toch echt al 38 weken in mn buik. Het is een bakerspraatje he, echt niet iets wat bewezen is dat als je ananas eet, je baby ineens geboren word!

13. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0

hihi, van dat hart wist ik niet, wel verse ananas, zoals ik bij onze dochter de avond voordat ik bevallen ben vers heb gegeten.....:p of het nu de ananas was of niet..... zullen we nooit zeker weten, maar zal het zeker met de tweede ook proberen!

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    maar een hele domme vraag...want hier word ik nu weer onzeker door ik ben verslaafd aan ananas en ben 6 en een halve week zwanger en zit nu lekker aan de ananas en eet zo een hele op maar nu durf ik niet meer want ik ben bang dat ik een miskraam krijg nee toch?????pffffffffffffffffff word helemaal gek gemaakt met wat er wel en niet mag wie helpt me haha en t hart heb ik eruit gesneden die hoef ik niet

15. zustertje

zustertje Niet meer actief

Van ananas eten krijg je echt geen miskraam hoor ik eet het ook elke week wel een aantal keren en dan rustig een bakje van 400 gram in een keer (verse van de AH) Die is zo lekker!

Geniet ervan

16. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    haha gelukkiggg ik heb m helemaal opgegeten hij was lekkkerrrrrrrrrrrrrrrrrr;):)dankjewelll

17. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hier ook gisteren maar geprobeer ander halve liter bitterlemon weg te slaan :p maar ze zit ter nog steeds in hoor!
    Het enige effect heel de nachts maagkramp:mad:

18. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

hahahhaha aaaaah maagkramp:(

19. lea

lea Fanatiek lid

van de week ook geprobeerd, hart van een ananas, te smerig voor woorden...:$ ananashart regelrecht container in, ananas was wel heerlijk trouwens!;)

20. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Of ananas werkt weet ik niet ik heb bij de oudste bitterlemon op en bij de jongste bitterlemon en we hebben sex gehad die dag is het bij allebij begonnen of het toeval was of niet ik weet het niet. Oowja en wat smerig is dat spul zeg!!!

Deel Deze Pagina