Goedemorgen. Even een klein onderzoekje. Toen ik zwanger was van Levi, begon mijn vk erover dat er toen was uitgekomen dat het goed is om er visolie bij te gaan slikken voor de hersenontwikkelingen van het kind. Heb het toen niet gedaan met het idee dat ze dat vroeger ook niet hadden. Levi is helemaal gezond en super slim op de wereld gekomen. Maar nu begon een vriendin er gister over of ik visolie naast de gravitamon slikte.. Dus wie slikt wel en wie geen visolie naast een zwangerschapsvitamine.
Ik slik wel visolie naast de Gravitamon. Ik eet zelf geen vis dus dat speelt bij mij ook wel mee. Kwaad zal het niet kunnen en het is een kleine moeite om twee pilletjes te slikken ipv maar 1.
Ik neem elke ochtend Gravitamon maar heb geen visolie capsules. Ik eet ook nooit vis(ben al 29 weken weet niet of het nu een beetje laat is om met visolie te beginnen). Kan je de visolie van VSM Puur mama gewoon na een Gravitamon tablet innemen?
Ik eet dus ook geen vis dus heb ze net gehaald. Heb omega3 gehaald. Las op internet dat dat goed is. Maar op de verpakking staat dat je er 2 per dag moet nemen. :S ?
Ja visolie is goed voor de baby en ook voor jou maar daar hoef je pas bij het 2/3 trimester mee te beginnen. Nu heeft het nog geen effect!
Volgens de site van vsm kan het ook al zinvol zijn om het voor je zwangerschap te slikken Vóór de zwangerschap De aanleg van het centrale zenuwstelsel van je baby begint al vroeg in de zwangerschap. Hierbij spelen omega-3 DHA vetzuren een belangrijke rol. Vóór de zwangerschap kan het daarom al zinvol zijn om de hoeveelheid omega-3 DHA vetzuren in je lichaam aan te vullen.
volgens mij heeft het ook juist zin voor je zwangerschap en tijdens het eerste trimester, dan wordt immers alles aangelegd. Ik heb de eerste 16 weken die davitamon pillen met visolie gebruikt, ook omdat ik zo misselijk was dat ik bang was sowieso al niet genoeg vitamines binnen te krijgen.
baby's pakken toch wel wat ze nodig hebben, alleen kan de moeder er dan een tekort aan krijgen: Postnatale Depressie | Visolie-Info In het derde trimester van de zwangerschap verdrievoudigt het hersenvolume van het kind. Wanneer er via de voeding niet voldoende DHA wordt geleverd, zal de al aanwezige DHA van de moeder worden aangesproken en zodoende leidt dit tot een tekort aan DHA bij de moeder. Wanneer de moeder onvoldoende DHA binnenkrijgt via de voeding, dan kan zij de helft van haar eigen voorraad DHA verliezen aan haar kind. De aanvulling van dit tekort na de bevalling kan 26 weken duren.