Dat is een best verschil inderdaad. Voor nu is het helaas afwachten. Kan alleen maar keihard voor je duimen dat het goed zit.
Op deze website kan je de embryonale ontwikkeling volgen. Daarbij staan ook de crl (crown rump length) per stadium in. De dagen die erbij staan zijn gerekend vanaf de conceptie. http://www.embryology.ch/anglais/iperiodembry/carnegie04.html#st1113
Wat gek.... En je bent wel zeker van je eisprong? De eerste testjes kunnen niet op LH gereageerd hebben? Op 22nov al eerste positieve test van HCG en nu nog geen 5 weken volgens de metingen, klinkt niet heel positief... Hopelijk gewoon een stom meetfoutje, komt vaker voor zo vroeg in de zwangerschap!
Mijn favoriete vk heeft me er even tussengedrukt in haar pauze <3 Zij zag 3,5mm en later 4,8mm. Gaf ook wel aan dat het echt klein is en moeilijk meten, maar die metingen kwamen iig overeen met 5 weken nog wat en 6 weken preckes, dus een stuk minder slecht en passend bij het kloppende hartje. Een week verschil met deze termijnen is niets toch Ben wel opgelucht nu Zag er verder ook wel prima uit allemaal, niets geks.
Wauw! Wat sympathiek dat die verloskundige een echo heeft willen maken. En de uitslag lijkt mij goed. Dus probeer het van je af te zetten en op je roze wolk te gaan zitten. Gelifeciteerd!
Super dat je extra mocht komen. Hopelijk heeft ze wat zorgen bij je weg kunnen nemen. De echo van volgende week staat neem ik aan nog steeds?
Heb over twee weken weer bij de gyn, de 27e. en begin januari ga ik naar de vk voor intake en termijnecho
Wat bizar dan, dat je gyn met 3mm dus op een hele andere termijn uitkomt dan je vk. Plus, de gyn zou toch ook moeten weten dat een hartje pas met 5+4 gaat kloppen.. Super dat je terecht kon bij je vk en dat ze je gerust heeft kunnen stellen!
Als de vk 3mm had gemeten was dat ook 4 weken nog wat/ 5 weken geweest denk ik. 3,5 was 5weken4dagen ongeveer, weet het niet zeker meer, en de 4,8mm was 6 weken precies. Ja, voel me nog niet zo goed over de gyn