nee ik woon in het zuiden des lands .....hier zijn 3 zhen die bij elkaar horen ......nu ga ik dus naar een andere locatie
mijn broer is ook geboren met een hartafwijking, en heb afgelopen vrijdag de 21 weken echo gehad in het ziekenhuis in groningen..voor extra controle toch maar naar het ziekenhuis gegaan..al is het wel jammer dat het niet gewoon in een echo-studio kon want kreeg geen echo's mee.. maar bij mij was alles gelukkig goed... ! alles zag er goed uit , ook rond het hartje ! wens je al sterkte voor jouw bezoek met de 20 weken echo.. ! niet teveel over na denken , al is dat misschien onmogelijk , want je wilt dat alles goed is.. laat je het weten ,hoe het was gegaan ?
@magdalena : bedankt voor je reactie , ik probeer inderdaad zoveel mogelijk mijn verstand op nul te zetten .....nog een dikke week en dan eindelijk de echo , wel vreemd dat je geen foto's mee kreeg .....
nog een dikke week... ? spannend , maar het is zo mooi , als je dan de kleine weer ziet... alle teentjes en vingertjes.. wil je ook weten wat het wordt ? ja weet ook niet waarom we geen echo's mee kregen.. maar ze waren er wel aan het verbouwen , we moesten naar het nieuwe gedeelte..en was nog niet alles aan gesloten , ook niet een meekijkscherm, dus lag verdraaid op het bed.. denk dan dat het daar aan ligt maar heb gelijk maar een afspraak gemaakt voor een pret-echo (verder in de zwangerschap nog 1 ) want wil natuurlijk ook rond deze weken een echo van onze kleine MEID hebben..
nee mijn man wil niet weten wat het word .......tja dan houd het op he ...... het is wel grappig dat we 9 juli nog een keer de echo hebben ....12 juli hebben we namelijk de pretecho al .....