Hey dames Omdat ik inmiddels vier keer flauwgevallen ben als gevolg van hartritme, wil de cardioloog morgen een hartecho maken. Ik loop nu met een.24uurs holter. Kan zo n echo kwaad voor de baby?
naar mijn weten is een echo van het hart, precies eenzelfde techniek als waarmee ze naar je kleintje kijken. En kan dit dus geen kwaad voor je baby, je kunt altijd even navragen aan je verloskundige/gyneacoloog, of bij degene die morgen je echo maakt!
De assistente zei dit inderdaad ook. Het is hetzelfde als een echo van de baby en collegas gebruiken het weleens om zelf even te kijken.
Hoi, Wat vervelend zeg! Voor je zwangerschap ook weleens last ervan gehad dan? Ik heb deze zwangerschap ook 2x met een holter gelopen maar kwam niks spannends uit. Echo was verder niet nodig. De vorige zwangerschap wel echo gehad maar toen werd mij ook verteld dat het absoluut geen kwaad kon. Ik was er al mee bekend vóór de zwangerschap dus was geen verrassing dat ik nu meer last zou hebben door de hormonen enzo maar blijf het vervelend vinden om maar niet te spreken van de angst om te bevallen over paar weekjes hihi. Sterkte in ieder geval!
Hai Ik heb voor de.zwangerschap weleens druk op de borst gehad en een ecg naar aanleiding daarvan. Verder vaak overslagen en er komt nogal wat.voor.in mijn familie. Cardiomyopathie enzo. Inmiddels is het kastje er al af...zucht. Ik kreeg blaren van die pleisters die ze er extra op doen. Moest de pleisters loshalen maar elektrode laten zitten. Nou dat werkt niet. Ik trek die dingen mee en ze zijn verfrommeld..zit er niet op te wacbten dat ik die dingen morgen in mijn haar heb. Haha ik.heb hem.vijf uurtjes gedragen..dus ik zal wel zien wat ze morgen ervan.zeggen.
ben benieuwd of ze nog wat kunnen zien in die paar uurtjes dat je hem om hebt gehad. ik heb zowel een holter via de seh gehad en via het ziekenhuis en die van het ziekenhuis bleven veel langer en beter zitten. succes bij de echo! krijg je meteen de uitslag?
Ik krijg omdat ik hart problemen heb regelmatig een echo van me hart aanstaande week ook weer ken absoluut geen kwaad hoor!