ons meisje is nu bijna 11 maanden en laat de afgelopen week haar laatste fles regelmatig staan. De oudste is toentertijd met 14 maanden gestopt met de laatste fles en kreeg als vervanging thee met een appeltje. Laat onze jongste nu geen fan zijn van thee en appels ik vroeg me af wat jullie als vervanging van de laatste fles geven. Ik vind de tijd tussen 17.30 avondmaaltijd en 7.30 ontbijt wel erg lang.
Een bakje yoghurt, een ander stuk fruit, een beker gewone melk, een cracker. Geen idee, hier nooit fles gehad, krijgt nog steeds bv voor het slapen (al is het niet veel meer door zwangerschap). Hier krijgt hij voor hij naar boven gaat nog een bak yoghurt met havermout. Wij eten dan ook geen toetje verder.
Ik heb mijn dochter ook van alles aangeboden toen de laatste fles eraf ging, maar ze wilde niks hebben. Ik vond het ook zo'n lange ruk maar zij dacht daar blijkbaar anders over; ze Is nooit eerder wakker geworden van de honger.
ik zou inderdaad het toetje wat later kunnen geven, niet aan gedacht. Ga het vanavond gelijk uitproberen
Hier krijgt ze sinds 8 maanden om 18:00 eten en om 19:00 yoghurt of kwark. En dan in bad en naar bed. Wordt dan rond half 7 wakker met honger.