Nu ik toch alweer over de helft ben vraag ik me af hoe ik het straks moet gaan doen. We hebben er 3 (2 grijsjes en 1 geelkuifkaketoe) tips zijn welkom Ze gaan er elke avond uit. Hebben een grote speelstandaard met zn 3e. Er is er een das n echte kroelerd en die komt ook elke keer naar mij toe. Maarja hoe kan je hem nou laten wennen aan een nieuw klein babytje? Ik vertrouw hem 100% maarja dan niet meer denk ik Kan ze in het begin in de kooi laten als de kleine beneden is maar wil het liefst dat ze snel wennen eraan zonder problemen....
ik denk dat je het beste ze gewoon er bij proberen te betrekken. ze kunnen nogal jaloers zijn als het om aandacht gaat. als je ze in de kooi laat zitten terwijl de baby zeg maar rond kruipt of bij jou is. dan slopen ze de hele kooi en speelgoed en maken ze er troep van. dus gewoon van begin af aan laten wennen aan elkaar. als jij hem 100 % vertrouwt. moet je daar ook niet aan gaan twijfelen dan voelen ze dat ook natuurlijk. succes !! gaat helemaal goed komen.
owhja over je vraag hoe je hem kan laten wennen. is hem naast de maxi cosi laten zitten. en hem zelf er naar toe laten lopen. niet opdringen hem zelf laten kijken. en zeggen dat babytje lief is enzo. ik ben van mening dat ze dat echt begrijpen ook. hem laten kijken misschien tijdens baderen van de kleine is ook misschien leuk. waarschijnlijk gaat hij mee helpen in het water mijn papegaaitje is gek op water
idd goed en rustig laten wennen papegaaien kunnen heeeeel jaloers zijn, en als ze iets of iemand niet mogen maken ze die graag het leven zuur heel veel suc6!
Mijn ouders hadden een papegaai toen ik geboren werd. Het beest had al een hekel aan mijn moeder, vond alleen mijn vader lief. Nadat het kreng mij meermaals heeft geprobeerd aan te vallen (en mijn moeder al aangevallen had) hebben ze hem naar kennissen gebracht, en daar ging het wel goed.
Nou we gaan ons best doen. En hem zo snel mogelijk laten wennen. Hij weet dondersgoed wie hier de baas is dus hoop dat hij weinig uitprobeerd
hier een grijze roodstaart en heb nu een zoontje van bijna 20 maanden en weer zwanger. dus hij moet wel wennen. haha. nee we hebben hem in het begin overal bij betrokken. ook op mn buik gezet en meegenomen in de babykamer enz enz. alles wat van de baby was heeft hij ook bij of aangezeten. toen de mn zoontje was geboren heb ik hem geregeld op mn schouder gezet en dan aan de andere kant mn zoontje. op een gegeven moment is hij uit zichzelf naar mn zoontje gelopen die toen op de grond aan het spelen was. toen iets van 6 maand ofzow. en ik heb verder niks gedaan dan alleen maar in de gaten houden. en het enige wat mn gaai deed was spelen met de speeltjes die om mn zoontje lagen. zodra mn zoontje zijn handje uitstak naar hem sprong hij weg. nu heeft hij het wel een beetje te verduren. mn zoontje wil nogal aan zijn kooi hangen. dus dan word hij wel weggehaald,maar daarintegen krijgt hij ook nog wel eens een stukje koek van hem. haha.