wat is dat toch (overgeven in de ochtend)

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

al 3 maanden heb ik dat ik moet overgeven in de ochtend. er komt dat alleen maar wat slijm want maagzuur heb ik niet (medicijnen)

de rest van de dag heb ik een zere keel een pijn in mijn maag.

ik ben niet zwanger.

weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

2. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Misschien iets met je slokdarm. Bij mij is het zo dat het klepje tussen mijn maag en slokdarm niet goed werkt. Dus ik geef ook bijna elke ochtend over. Ik zou ermee naar de dokter gaan, die kan dat allemaal even nakijken.

Liefs

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Huisarts vragen?

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik krijg een beetje de ballen van die man hahahah.

op de een of andere manier kun je hier niet overstappen van huis arts. maar ik vind mijn huis arts niet goed maarja.

gelukkig hebben ze van die huisartsen in opleiding dus daar ge ik maar naar toe;)

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Waarom kan je niet overstappen dan. Je mag toch zelf je huisartd kiezen?
    Maar ik zou toch maar even gaan als ik jou was.

6. Sanne1985

Soms maken huisartsen (in een bepaalde woonplaats) afspraken met elkaar. Bijv dat ze geen patienten van elkaar overnemen. Gebeurt volgens mij best vaak :$

7. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wat een onzin zeg. Ik vind dat een patient zelf een ha mag kiezen, je moet je er wel bij op je gemak voelen.

8. Sanne1985

Vind ik ook. En volgens mij is dat ook helemaal niet legaal wat ze doen...

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

jep ze hebben hier 8 huisartsen maar die hebben een of ander verbond met elkaar;)

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Drink je s'morgens iets zoals Yakult ofzo? Ik heb dat een tijdje gedronken en op een gegeven moest ik ook steeds overgeven. Bleek van dat spul te komen.

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb niet eens tijd om iets de drinken. ik word wakker en dan kleed ik me aan en gelijk daarna is het spugen

12. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Dat is wel heel raar dan. Eet je verder sávonds wel goed? Je hoort namelijk ook wel eens dat mensen bijvoorbeeld niet heel goed eten en daardoor in de nacht eigenlijk heel erg honger hebben en daardoor s'morgens moeten overgeven van het honger gevoel....

13. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Misschien proberen om eerst te eten en dan aan te kleden?
    Hier heeft het dan wel met de zwangerschap te maken, maar als ik net eerst eet als ik uit bed kom, ga ik ook overgeven.

En zou inderdaad toch naar de huisarts gaan! En misschien proberen of je toch kan overstappen, gewoon je verhaal vertellen...

14. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Ik heb ook zoiets. Ik hoef nog net niet over te geven maar wel bijna. En niet alleen 's ochtends maar de hele dag door heb ik regelmatig dat gevoel. Ik denk dat het klepje tussen maag en slokdarm bij mij ook niet goed sluit. Heb medicijnen gekregen (omeprazol) maar die werken haast niet. Onze huisarts is net in de fut en hebben nu een nieuwe, hopelijk stuurt hij me door voor een onderzoek want het is niet leuk meer. Schaam me er voor (moet veel boeren, en dan gaat het na een tijdje weg).
    Ik heb er nu al 2 jaar last van.

15. Sanne1985

Ja, komt me heel bekend voor! Heb ik dus ook, maar wel vooral s'ochtends. Soms ook overdag, en dat is idd helemaal vervelend. Heb ik wel een tip voor je en TS wat misschien ook een beetje kan werken: s'nachts niet op je buik slapen, en het liefst je lichaam recht houden (dus niet krom liggen).

Liefs

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat moet je zeggen tegen een vervent buikslaper ;)

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    en wat als je een pak crackers naast je bed zet en dit in de ochtend eet als je nog in bed ligt?

18. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    Ik heb er ook een periode last van gehad het heeft ook te maken met een verkeerde manier van ademhalen en als je te gehaast bent of stress heb (ook als je het zelf niet weet) bij mij is het vanzelf overgegaan

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat ga ik eens proberen!

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

wat zeg je dan?