Hoi, in een tijdschrift zag ik laatste een soort buikband die je al in een vroeg stadium kunt dragen om te verbergen dat je broek niet meer netjes dichtgaat. Weet iemand hoe zo'n ding heet en waar te verkrijgen is? Misschien online?
Online kan je ze ook wel krijgen, gewoon zoeken op buikband denk ik. Maar winkels als Miss Etam hebben ze ook. Nu hoef je nog niet zo'n hele lange maar als je straks ronder wordt is het wel even handig om op de lengte van zo'n ding te letten. Miss Etam heeft wel leuke vind ik, zo heb ik eentje met allemaal kindernamen erop in 3 kleuren. Ideaal!
Misschien zocht je deze moet je effe op deze site kijken bij "baby in buik" en dan bij positiekleren en dan de expander belt! http://www.borstvoedingswinkel.nl/ Groetjes Ivana
Hoi Druif, Ik heb een paar "gewone" buikbanden gekocht. O.a. bij Miss Etam en via marktplaats. Het leuke van die banden vind ik dat je leuk kunt combineren met kleding, een andere kleur/motief band geeft al een hele andere look, terwijl je verder dezelfde kleding aanhebt. De buikbanden heb ik ook een aantal keren over een broek aangetrokken die ik niet meer dichtkreeg. Maar de broek vond ik dan nog zo leuk, dat ik 'm nog niet in de kast wilde leggen. Niemand die ziet dat je de knoop open hebt! Ideale uitvinding, die dingen. veel plezier ermee! groetjes, Natasja2
ik heb zo een band of drie gekocht in de C&A, maar ik weet niet of jullie die hebben in nederland. Je kunt ze ook kopen in de JBC... ik draag ze omdat mijn t shirts te kort komen, niet omdat mijn broek niet meer dicht kan julie
Meid, C&A is ooit begonnen in Nederland, dus die zitten echt overal Buikbanden kun je echt bij alle winkels krijgen die ook zwangerschapskleding hebben. En volgens mij zijn er ook zat online winkels die dat soort dingen verkopen.
Maar is het echt een gewone buikband die ik bedoel? Ik dacht eigenlijk dat het een wat strakkere en onopvallende band was die ik had gezien.
Hoi, ik heb ze nog niet nodig, maar van mijn moeder soort elastieke dingetjes gekregen, die houdt je knoopgat + knoop bij elkaar, trui erover en je ziet niets. Gewoon even naar vragen in een naai winkeltje. Succes.