schimmelinfectie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tatiiana, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatiiana

    Tatiiana Actief lid

    22 jan 2006
    155
    0
    0
    Ambtenaar
    Almere
    Ik vind het een betje genant, en twijfelde even omdit te platsen, maar wat gegoogle heft me geleerd dat heel veel vrouwen hier last van hebben.

    Ik ben bang dat ik last heb van een schimmelinfectie. Kwarkachtige afscheiding, heek af en toe wat jeuk, maar t is wel geirriteerd 'beneden'. Mar nou was ik bij mijn vriend vanmiddag, en tijdens de sex deed het zooon pijn, ik had echt het gevoel alsof ik weer opnieuw ontmagd werd..

    Kan dit een schimmelinfectie zijn? Hoe bestrijd ik deze dan? En als ik ervoor naar de dokter ga, gaat die me zeker ter plekke onderzoeken? :x
     
  2. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    ik denk niet dat het erg genant is om hier deze vraag neer te zetten.
    heb je recent antibiotica gebruikt? is je afscheiding sterk ruikend of vreemd van kleur?
    als het dat niet is dan is het inderdaad een onschuldige schimmel.
    de dokter zal je naar mijn ervaring niet onderzoeken ( ik kreeg zelfs een aantal keer een telefonisch consult ) ik slikte antibiotica .
    ik kreeg canesten vaginaal tabletten drie avonden inbrengen en weg jeuk , roodheid en pijn. want inderdaad sexen is dan niet te doen...

    succes lieke.
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Je moet hiervoor toch echt naar een dokter. Die geeft je dan iets en dan ben je er heel snel vanaf. Maar zou ook je vriend mee laten gaan. Als het echt schimmel is heeft je vriend het nu ook.
     
  4. Tatiiana

    Tatiiana Actief lid

    22 jan 2006
    155
    0
    0
    Ambtenaar
    Almere
    Ik ben vrij ziek geweest en heb inderdaad antibiotica gebruikt.
    De afscheiding is niet geheel geurloos maar zeker niet sterkruikend en gewoon wit van kleur.

    Ik hoop echt dat de dokter me niet gaat onderzoeken (Ik heb een mannelijke dokter die dat vrijwel bijna altijd doet alleen ben nog nooit voor iets intiems geweest. En er is er maar een die daar mag komen ;) en das mn vriend)

    Tijdens de sex kon ik wel huilen zon pijn deed t, echt niet leuk..
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoe ga je dan bevallen? als er maar 1 mag komen? dan kijken er wat meer tegelijk in je muts hoor! hihihihi sorry, maar moet daar een beetje om lachen.
    Je zal in je leven toch ook uitstrijkjes moeten laten maken en ook naar een gyn.. ook die zullen allemaal daar komen zoals jij zegt. En geloof me maar vk, gyn enz... zijn tegenwoordig ook veel mannen.
    Daar zal je je echt over heen moeten zetten

    groetjes
     
  6. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Hoi!

    Ik heb ook eens een schimmel gehad en kon toen bij de dokter een kuurtje ertegen krijgen, ik hoefde niks te laten zien de klachten waren al genoeg voor hem, ik heb toen ook meteen een zalfje voor mijn man gevraagd en mijn huisarts wilde dat eerst niet geven maar uiteindelijk wel nadat ik hem vertelde dat een vriendin niet van haar schimmel afkwam omdat later bleek dat haar vriend het ook had en mannen hebben er niet zo snel last van dan ons dus voor je het weet heb je het dan weer haha das niet de bedoeling he? ;)

    Suc6!
    Groetjes Wendy
     
  7. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    zoals ik al dacht het komt door de antibiotica.
    je kan zelfs dit zeggen tegen de ass.
    ik heb antibiotica gebruikt en ik geloof dat ik schimmelinfectie heb jeuk , rood enz.
    dan zal ze heus met de arts overleggen voor een recept. succes lieke.
     
  8. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Toen ik net was gestopt met de pil kreeg ik ook last van een schimmelinfectie. Ik deed net of er niets aan de hand was en toen kreeg vriendlief het ook! Hij is eerst naar zijn dokter geweest en kreeg een zalfje, daarna moest ik er toch ook aan geloven. Ik had net een nieuwe dokter, dus was leuke binnenkomer! Mocht gelijk met mijn benen wijd en kreeg vaginale pillen mee. Heeft wel geholpen!
     

Deel Deze Pagina